/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
SPAMfigther/Kandu
Fra : mayday
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 10-11-03 17:29

Efter jeg har installeret SPAMfigther ryger stor set alle spørgsmål og tip jeg modtager fra Kandu direkte i den mappe SPAMfigter har oprettet i mappelisten i Outlook - hvorfor?
Hilsen
Mayday

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 10-11-03 17:57

Spamfighter er kun beregnet til microsoft outlook og ikke outlook ekspres, derfor denne mappe, du kan i spam mappen fæytte kandu mail tilbage til din indbakke...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-11-03 18:06

Jo, der er også lavet en version af SpamFighter, som kan køre i Outlook Ekspress.
Den kan hentes her: http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Download_Default.asp

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 10-11-03 19:14

Hej
Vi tager den lige en gang til - det mit spørgsmål gik/går på er, hvorfor spørgsmål fra Kandu sorteres fra af SPAMFigther?
Det var/er om der er noget særligt ved Kandu.
Man kan "Hvidvaske" Kandu i opsætningen på SPAMFigther, men det besvarer ikke spørgsmålet.
Jeg bruger - som jeg også skrev "OUTLOOK" og ikke Outlook Ekspress.

Mayday

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-03 20:11

Det sker ofte, når brugere taler om Outlook, at de mener Outloook Express og ikke
Microsoft Outlook.
Derfor dækkede jeg for en sikkerheds skyld begge muligheder ind.

Mig bekendt er der ikke noget specielt ved Kandu, som berettiger Spamfighter
til at opfatte mails herfra som spam - altså lige bortset fra, at mails'ene til
tider kan vælte ind i sådanne mængder, at det godt kan minde om en
spam-sender, der er gået amok.
Måske er det dét, der har snydt din Spamfighter.

Men uanset hvad så er der ikke noget at være nervøs for.
Man får kun de mails, man beder om, og hvis du bliver træt af at modtage
mails fra en eller anden tråd, fjerner du bare fluebenet forneden og klikker
på "Send". Så modtager du ikke flere mails fra dèn.

Godkendelse af svar
Fra : mayday

Dato : 11-11-03 12:42

Tak for svaret Rellom.
Det kan måske være forklaringen, idet kandu er vendt tilbage til Indbakken uden "hvidvask"
Hilsen
Mayday