/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Snubletape på trappen
Fra : Tulletine
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 10-11-03 09:51

Hej,

Er der en der har foreslag til en billig løsning istedetfor tæppehandlernes dyre snubletape ?
Vi har en lakeret bøgetrappe der er meget glat og nu hvor vores datter skal lære at gå op og ned af den vil vi gerne have noget "klistret" på den så hun ikke glider.
Tapen hos tæppehandlerne koster 3-400 kr.
Det skal være noget der kan tages af igen.

På forhånd mange tak.

Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 10-11-03 12:52

Har du tjekket Ikea?
Jeg mener ikke at snubletapen var helt så dyr i Ikea.
Kunne man ellers ikke forestille sig noget voks eller ligende, der gør at trappen ikke er glat?
Hvis man er interesseret i permanet anti-skridsikring, så kan man male/lakere området og strøg sand på. Når det så er tørt gir´man det en omgang maling/lak mere. Men jeg tvivler på at du har lyst til at gøre det ved din bøgetrappe. :-]

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 10-11-03 13:13

Hvis du er i nærheden af en BILTEMA-forretning (Helsingborg og Næstved), er det så afgjort det billigste. Og tapen er god. Desværre er det dyrt at få dem til at sende tingene. Der starter prisen ved omkring 140 kr.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 10-11-03 13:26

Hej.
Hvor mange meter drejer det sig om?
Hvor i landet bor du?
Jeg har noget liggende i 50 mm bredde i hvid.

Jes

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 10-11-03 19:30

Hej Jes

Jeg bor i Horsens.
Hvor mange meter har du ? Trappen har 14 trin af 45 cm længde.

Kh.
TulleTine

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-03 20:28

Hej
Jeg har rigeligt. Hvordan får jeg sendt det over til dig, jeg bor i slangerup.
Du kan eventuelt sende besked på nicon@ofir.dk
Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 11-11-03 09:17

Du kan prøve Husets Hobby Tlf 47380707
alt@husets-hobby.dk
De havde nogle ruller tilbage, de har måske endnu nogle.

Jes

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 19-12-03 21:23

Tak for svaret pabloj. Jeg har lige sendt dig en mail.
Rigtig god jul og godt nytår.
TulleTine