/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigste Flybilletter
Fra : Porno_King
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 21-02-02 21:31

Hvor finder jeg de billigste flybilletter?

Rejsen er: Billund => Surabaya (Indonesien) 5. aug. 2002
Retur ca 19. aug. 2002
2 voksne

Kommentar
Fra : guffy

Dato : 22-02-02 22:22

Hej

Den Billigste billet jeg kar kunnet finde til Surabaja er for Kr 5.995,-
En Billet der gælder i perioden 01-08-2002 til 31-10-2002 fra Billund og er med Cathay Pacific Airways Ltd.

Destination: Afrejseområde: Gyldig fra: Gyldig til:
Surabaja Billund 01-08-2002 31-10-2002
Rejseselskab Voksen Tax
Cathay Pacific Airways Ltd. Kr 5.995,- 176,-
BESKRIVELSE
Fj. Østen/Australien special med Cathay Pacific via Hong Kong.
BØRN
Alder 2-11år inkl. iflg. med forældre opnår 33 pct. rabat.
ÆNDRING
Før afrejse fra Danmark: Nej. Returrejse fra destination: Afhængig af billettype. Kontakt rejsebureau inden betaling af flybillet.
ANNULLERING
Intet refunderes efter betaling af billet. Dog refunderes dyreste billettype mod 300 kr hvis annullering finder sted senest 24 timer før afrejsen fra Danmark. Kontakt rejsebureau ang. billettype.
BETALING Betaling skal være i hænde 14 dage efter reservation er foretaget og allersenest 7 dage før afrejse.
STOP
Mulighed for stop i Hongkong undervejs Kontakt venligst rejsebureau.
TILSLUTNING
Fra København anvendes SAS/KLM/ British Airways via hhv. Amsterdam/London/ Paris eller Zurich. Tillige mulighed for tilslutning fra Billund. Kontakt venligst rejsebureau.
FORLÆNGES
Nej -gyldighed kan ikke forlænges.
ÅBEN RETUR
Nej.
SPÆDBØRN
Alder 0-1år inkl. opnår 80 pct. rabat. Udfyld navnefeltet i infoboxen med fuldt navn på spædbarnet.
MINIMUMS
-Man skal min. opholde sig på rejsemålet .i 7 nætter.

Du kan sel søge på:
http://www.dk.travelmarket.com

Med venlig hilsen
Guffy

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 200 point
Dato : 23-02-02 20:40

Omkring 5.000,- kr pr. person er vel rimeligt. Kig her:
http://www.statravel.dk/indexframe.php
God tur