/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar
Fra : hazen
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 10-11-03 09:15

Skal købe ny bærbar pris ca. 11000 kr. Hvilken skal jeg købe?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-11-03 12:24

Det kommer da sandelig an på hvad den skal bruges til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 14:06

Dette er ikke en reklame for noget mærke, men jeg har for nylig haft fornøjelsen at arbejde med denne : http://www.elbek-vejrup.dk/sw479.asp

For mig at se en udmærket all-round maskine.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : SimonSJ

Dato : 10-11-03 14:26

En med noget plads, og med en god sladt ram. så skal det selvfølgelig være en Windows XP. desuden kan man da købe nogle der er billigere end 11000 kr. f.eks i A-Z eller Kvikly/Kvikly Xtra, der er mange gode tilbud med pc'er, men der er så en ulæmpe ved det, for du skal huske at nogle af dem er noget gammelt lort--men der er rigtig mange tilbud og de er gode!

M.v.h Simon SJ

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-11-03 14:31

Personligt er jeg stor tilhænger af Dell maskiner, de kører endvidere også nogle fornuftige tilbud, og deres maskiner kan konfigureres efter behov

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-11-03 14:42

Dell rulez !

De køre stabilt og så kan de køre det næsten alt.

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 10-11-03 16:45

Prøv at dette link
http://www.edbpriser.dk/
MVH

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 20-11-03 13:12

hej

prøv dette her der skulle være nogle gode computer til gode priser

http://www.laptop4u.dk

mvh

John Svenningsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:23

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>