/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
For pinligt? / HVAD går galt?
Fra : Toby14dk
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 09-11-03 23:08

Haløjsa.. Er en dreng/fyr på 16år.. Sidder bare efter for 3 gang at blive droppet og tænker på hvad der går galt.. HEr igår Lørdag.. Ved jeg det godt.. Der dummede jeg mig godt og grundigt over for hende jeg mødte som jeg har skrevet sammen med i lang tid..
Spørgsmålet går på hvordan jeg undgår at dumme mig gang på gang? Pigerne synes jeg taler/tænker for meget på sex.. Hmm men er det ikke normalt for en på min alder?

Mvh. Tobias..

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 09-11-03 23:19

Så må du rive i banditten, inden du får besøg af fitten..... Så tænker du nok på noget andet. :D :D :D
ej spøg til side...**G** kunne ikke lige lade vær'

håber der er nogen som kan hjælpe dig...

farveller Toby14dk

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-11-03 23:42

Ja *GG* Ved du hvad, det er nok slet ikke nogen dårlig ide Toby kommer med der !!
Og..jo det er da meget normalt for en på din alder..og det er jo dejligt til tider og frygteligt irriterende til andre!! Men som Toby så klogt skriver, puds 1-tallet, inden i mødes...det giver en hvis ro..og du er nok knap så ivrig!!
Og----så skal du jo nok lige gøre op med dig selv!!- Er det en kæreste eller en bolleven jeg ønsker mig!
Ikke at de ikke kan forenedes, men lidt selvbeherskelse og forarbejde, giver et meget bedre og længerevarende forhold!
Vi kvinder elsker at blive bejlet til...det gør bare at vi forguder jer mænd..så kom igang med at bejle og hvis trykket bliver for stort..smut lige på wc og let trykket

Venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-11-03 00:34

>Mango.

[citat]
Er det en kæreste eller en bolleven jeg ønsker mig!
[/code]
Ville gerne hjælpe dig, men jeg kan vist ikke besvare dit spørgsmål

mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 00:42

RAM...*LOL* nu har jeg jo begge dele...så det er ikke mig der spørger*LOL*
Jeg har alt hvad jeg behøver i den retning...så bare slap af...ved godt at du har forsøgt at fedte dig ind hos mig...men den går altså ikke

Tror heller ikke vi kunne holde hinanden ud i 3 dage *LOL* ville nok være for anstrengende og stressende..men absolut underholdenede!!

MVH Mango

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-11-03 00:46

>Mango.

Nej nej - du misforstår mig - Jeg ville bare hjælpe dig, med at finde ud af, hvad det var du søgte, men det kan jeg altså ikke - Og jeg har i øvrigt så rigeligt at se til

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 00:51

jeg er helt hægtet af...må vist hellere se på det imorgen...eller også må du akære det ud i pap for mig RAm *LOL*

Hvad er det du har at se til RAM ?

Jeg søger sgu ikke noget, jeg har alt hvad mit hjerte kan begære *GG*

Mango

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 01:23

Kæreste og bolleven. Er det ikke det samme??

>mango
Ram skal sikkert bare se til et eller andet i køkkenet fx

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-11-03 01:37

Kæreste eller bolleven, er det ikke ligegyldigt? Mango ved jo ikke om det er toby eller judas der stiller spørgsmål eller svarer.
ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 01:44

Håber ikke at det forvirrer Toby, at mango mener han er kommet med en god idé.

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 08:20

TARK Frida...ja nu faldt tiøren...var sgu da vist for træt igår!! *GGGG*

Nej jeg håber også at du fattede en meter af hvad jeg skrev >Toby<!!!! Jeg mener selvfølgelig at Judas kom med en god ide´...men jeg så jo at han underskrev sig med Toby..."farveller Toby" ja i farten kan den jo nemt lige gå galt ikke? *LOL*

Mvh Mango

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 11:40

Gi'r frida-flip ret : Det hedder kæreste OG bolleven. Én og samme person. Får man en kæreste, skulle man da gerne få tilfredsstillet sine behov dér.

Nu er det sgu lang tid siden jeg var 16, men jeg kan fortælle dig toby14dk, at de første mange dates jeg havde, absolut heller ikke var interesseret i (at snakke om) sex. Piger i den alder synes åbenbart det er for 'bøvet' at tale om sex, medmindre det altså ikke lige er; med den bedste veninde. Så var din mund og nøjes med at tænke på det. Det gør din date garanteret også. Vær opmærksom (læs: Betal gildet !) og morsom ( ikke klovnet ! ) istedet : Den virker hver gang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 15:24

Puh! Godt du har det lige sådan Mol Jeg kunne slet ikke sove inat, fordi jeg synes det er svært nok at finde sig én kæreste Kan du forestille dig,hvordan jeg havde det, da Mango så pludselig gør opmærksom på, at man faktisk også bør have sig en bolleven
At Molo tror pigerne synes det er for "bøvet" at tale om sex - det tror jeg ikke.
Mere en blanding af generthed og SKRÆK for selve akten*GG*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 15:45

Nu er det jo 27 år siden jeg var 16. Det er da muligt piger af idag er mere 'voksne' ? Jeg tvivler

Det er ikke mange år siden jeg arbejdede på et gymnasium og der hørte jeg da pigenes : 'Øv, hvor er du barnlig' kommentarer, når drengene f.eks. spurgte til om de spillede f... Når pigerne talte sammen var bemærkningen : Nåeh... gør du også sådan?

Intet nyt under solen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 15:52

Det er bare fordi vi piger har det hele i munden
Frida

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 10-11-03 16:39

Hmm.. Hva skal jeg sige.. Havde skrevet noget før men så gik siden ned! Øv! Hmm Er det fordi jeg ikke kan finde den gyldende grænse? Mener Pigerne fortæller mig altid at jeg ikke skal presse osv. for så bakker de ud.. Er det, det der sker? Hmm er de bange pga. de er Jom.F er de bange for hvad der sker el. hvad? Kan godt forstå er de tænker no rush.. Og Hey.. Jeg er da også Jom.F Men ved stadig ikke hvad der går galt.. Det er som om de tror man er voldtægts forbryder.. Fordi man taler meget om sex.. :S Kender jeg ikke grænsen? el.? Hvor ligger den?

Hilsen Toby.. El. Tobias..

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-11-03 16:58

Fridaflip>
Har hvad i munden?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 17:01

Grænsen ligger der, hvor du skal lade pigen føre ordet. De elsker at snakke ...også sex Du skal bare ikke rushe det.
Snak om alt andet (..dog ikke fodbold ) En film f.eks. Der er jo snart ikke den film, hvori der ikke er en seksuel hentydning et eller andet sted. Jamen, så snak om det !

Lad for guds skyld hende komme ind på emnet. Derfor kan du da alligevel godt lade hende mærke, du interessere dig for hende. Små ting som : Lad os tage et sted hen, hvad har du lyst til? Jeg henter lige noget, hvad har du lyst til? Piger ELSKER at få lov til at bestemme

Grænsen den anden vej ? Du skal ikke lade dig trække rundt ved næsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 17:02

JudAs.J.LAiR.P -> Dét kan jeg fortælle dig : Det HELE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 10-11-03 17:27

Tja... Men lige så snart jeg taler om sex så går det galt.. Mine veninder bliver ved med at fortælle mig at "du har bare ikke mødt den rette.." hmm Bliver sku utålmodig.. Måske er det der problemet ligger.. Hmm er det en god ide hvis man har en veninde der gerne vil "kneppe" at så gøre det... Så man ikke hele tiden har lyst til at prøve det.. Så prøver man måske ikke på noget? El. vil det bare gøre det sværre at lade hver? Hmm Alle mine veninder er ihvertfald enige om at jeg burde lade hver og vente med at gøre det til jeg møder en jeg holder af.. HVa synes i?

Mvh. Toby..

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-03 17:42

Du har en alder hvor sex er nyt. Det er det også for de piger du møder. Jeg synes du skulle følge de råd du har fået indtil nu.

Det bli'r ikke (ret) meget lettere, når du bliver ældre. Jeg er gentagne gange i mit liv blevet dumpet, ligesom jeg har dumpet nogen. Sådan er livet, man må 'føle' sig frem. Der er ikke nogen 'rigtig' måde at takle det bedre køn. Vi er jo alle forskellige; det gælder både drenge og piger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 17:46

Til det dine veninder fortæller : Glem det !!! Knep den første og bedste som har lyst ligesom dig selv.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 10-11-03 20:03

Tak for svaret molokyle.
Har tænkt meget over hvad i har sagt.. Har opfattet din tolkning som kom videre.. Du sker.. Det er menneskeligt at fejle.. Gå ud og prøv dig selv af.. Forkert?? Hvis du synes jeg har tolket forkert og du gerne vil skærer ud i pap.. Så skriv!: Toby14dk@yahoo.dk

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 22:42

MÅ..altså lige korrigere *LOL* Bare for at berolige Frida*LOL* Kæreste og bolleven kan være den samme *skriger altså af grin lige nu* ..men det kan jo også være 2 forskellige oki *LOL*

PS: Bruger altså selv, den samme mand til begge dele *GGG*

Toby jeg er sikker på at du har tolket rigtigt, tag du det bare roligt det hele skal nok ordne sig! Du er ikke den første der står og er skide usikker i den situation..og med garanti heller ikke den sidste

Venligst Mango