/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du BELL ADD ServiceRens?
Fra : Franksp
Vist : 711 gange
5 point
Dato : 09-11-03 20:32

Jeg stillede i sin tid, for ikke så længe siden, dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/24782

Da der efterhånden er mange der har købt mit spørgsmål, kunne jeg godt tænke mig en SmallTalk om emnet. Nu har jeg prøvet det, hvor jeg har kørt ca. 900 km, uden at efterfylde tanken med bensin. Jeg kan helt sikkert mærke forskel på både motorgang og accelleration. Jeg er meget tilfreds.
Jeg kunne som sagt godt tænke mig, at andre måske ville komme med deres erfaringer. Mit Toyota-værksted sagde, at jeg skulle hælde en portion på igen når jeg havde kørt ca. 10.000 km. (En portion/flaske koster kr. 71,00) Så det vil jeg gøre.
Kom nu frem med jeres erfaring

Mvh Frank

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-11-03 20:40

Hvordan ved du, at der er mange der har købt svaret til dit sp??
Et sp. til 50 point vil give dig max 50% altså 25 point tilbage.
Efter en hurtig hovedregning er det 5 som har købt sp. eller???

Frida

ps. Spørger af ren nysgerrighed selvfølgelig

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 09-11-03 20:57

fridaflip >> Godt gået!

Citat
Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 15 point
Dato : 09-11-03 21:08

>Fridaflip.

Lille kvikke Lynhurtig analytisk

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-11-03 21:26

Heraf udledet hvis der har været flere inde at se spørgsmålet hvad der svarer til 50% af værdien kan man ikke se hvor mange der har købt svaret.

Og mine øjne hænger endda helt ned af ryggen på miiiiig.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 12:55

Nå Frank! Der er ikke meget gang i Bell Add ServiceRens
Har du mon "tid" til, at svare mig på, om min udregning fra d. 9-11 kl.20.40 er korrekt.
Du behøver selvfølgelig ikke - men jeg vil da blive glad, hvis du gider

Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 13:15

Dette lever op til sit navn: very small talk.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 13:27

*LOL* ellebye jeg melder dig sgu snart for chikane

Frida

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 23-11-03 20:33

Tak for svaret ram2.