/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
langsomt XP
Fra : strandgyden
Vist : 251 gange
40 point
Dato : 09-11-03 18:09

efter jeg har installeret win xp er internet og alt blevet extremt langsomt, hvad kan det skyldes?`Det skulle jo skulle jo være omvendt (win 98), jeg har opgraderet!!

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 09-11-03 18:29

Prøv om du har fået HOTFIX nr Q 811493 installeret sammen med sikkerheds opdateringerne,slet den,den gør tilslutning extrem langsom,hvorfor ved jeg ikke,men det virker
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-11-03 18:30

Har du ram nok på computeren?
WinXP kræver minimum 128 mb ram, men kører først
rigtig godt på 256 mb ram.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 09-11-03 18:31

En opgardering til xp er noget Bill Gates har opfundet i vrede da det aldrig bliver godt efter min mening....

Så min løsning ville være at du laved backop af dine ting og lagde den ind på en frisk HD

Kommentar
Fra : resten

Dato : 09-11-03 18:35

ofa--> Den opdatering med nummer 811493 fjerned M$ hurtigt igen :)

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 09-11-03 18:43

Er der nogle der ved hvorfor Microsoft ikke fjerner den hotfix fra update?
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 09-11-03 19:23

Vil lige komme med en kommentar til XP og hotfix nr Q 811493 , jeg har prøvet at fjerne den og kunne ikke mærke nogen forskel i hastighed på min PC, dog skete der det at nogle programmer ikke virkede , nogle filer ændrede sig m.m. og jeg derfor måtte geninstallere dem så om det er en god ide at fjerne hotfix vil jeg stadig stille et stort ?????? så nu er hotfix Q 811493 igen på min PC.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 09-11-03 19:25

Jeg fik også lige tjekket mine hotfix igennem og jeg har den også selvom jeg bestemt mente de haved fjernet den men det kan jo tænkes de har fået den fixed.

Kommentar
Fra : als

Dato : 09-11-03 21:08

Scan lige engang for spy: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
og kom tilbage og fortæl mig at den intet fandt.

Kommentar
Fra : strandgyden

Dato : 09-11-03 22:17

Tak til jer alle, jeg har 228 ram, så det skulle være nok, jeg prøver alle de andre gode råd også

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-11-03 00:13

Ang. Hotfix 811493: den først udgave kunne gøre systemet langsomt. Der kom hurtigt derefter en ny hotfix med samme nummer (det er den der ligger der nu) som overskrev den gamle.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-11-03 05:25

228 ram - mener du ikke 128 ram?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-11-03 07:51

catbody har ret
Hotfix 811493
er blevet rettet,for de skavanker den havde.
Manse9933