/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
granit/beton til bålplads
Fra : ymot
Vist : 2366 gange
50 point
Dato : 09-11-03 17:23

Jeg skal ha' lavet et bålsted,så vil jeg lige høre om hvilke materialer man skal bruge i bunden og sider??

Jeg har tænkt på at herregårdssten i bunden og marksten rundt langs kanten!!!er der noget galt i det ???

Det er mere det at der ikke kommer sten i der springer når de bliver varme!!!

Man skal selvfølgelig undgå flint!!!

M.V.H Ymot

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-11-03 18:57

Markstenene er okay, men jeg ville bruge 10-15 cm sand i bunden.

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 09-11-03 19:25

Jeg har bare nogle herregårdssten i overskud!!!

Så kunne jeg jo passende bruge dem i bunden af bålstedet ,så ligger de jo ikke i vejen!!

Ja men ellers er sand da en mulighed!

Accepteret svar
Fra : RasesII

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-03 22:15

Du kan godt bruge stenene. Det er set før. Og så køler de faktsik hurtigere af end sand.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-04 10:00

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : ymot

Dato : 02-01-04 12:26

Tak for svaret RasesII.