/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Microsoft Outlook
Fra : Hoegh
Vist : 463 gange
40 point
Dato : 09-11-03 16:04

Jeg vil gerne have Microsoft Outlook til at "gemme en kopi af meddelelse på serveren".
Jeg kan ikke finde der hvor man kan sætte sin mail op til dette?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 09-11-03 16:12

Du kan finde den under "funktioner", "indstillinger" og så "vedligeholdelse"...

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 09-11-03 17:47

Mange tak for hjælpen, men tilsyneladende er der ikke lige noget der hedder "vedligeholdelse"?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 09-11-03 17:54

Hvorfor en version af Outlook kører du med???
Der er nemlig i den version, som jeg kører med, og det er 6,0...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 09-11-03 17:55

Ups, jeg læste forkert, det er Microsoft Outlook, som du kører med, jeg skal lige kigge efter, hvad det hedder deri...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 09-11-03 18:07

Jeg tror ikke, at du kan gøre det i Microsoft Oulook, men du kan i Outlook Express...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-11-03 18:48

Under indstillinger for email konti er der de forskellige faneblade med server og den slags, og så er der et faneblad der hedder avanceret, der kan du med et flueben vælge at gemme på server

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 10-11-03 21:47

Jeg har nu gjort endnu et forsøg, og kan stadig ikke finde hvor det lille flueben skal sættes.
Skal jeg ind i funktioner under "E-mail konti" eller "Indstillinger"? eller noget helt tredje?

Accepteret svar
Fra : kf_cassoe

Modtaget 40 point
Dato : 13-07-04 15:44

Under "Funktioner", "E-mail Konti", "Redigere e-mail konti" markere du kontoen og trykker redigere. Under "Flere indstillinger" vælger du "Avanceret". Sæt et flueben i "Gem en kopi af meddelelserne på serveren"

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 05-02-07 21:21

Tak for svaret kf_cassoe.