/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program??
Fra : elise
Vist : 309 gange
170 point
Dato : 09-11-03 15:53

Jeg ved ikke om det er her jeg skal spørge,men har ikke kunnet finde andre grupper....
Er der nogen, der kender et lille godt Windows-freeware-program, hvor man kan skrive sine egne CD-covers-indlæg - det skal være lille og nemt.
Vh Elise

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-11-03 15:59

Dette skulle være både godt og gratis:
http://www.larsenware.dk/cdcoverprint/index.asp

Kommentar
Fra : resten

Dato : 09-11-03 17:44

Jeg bruger selv coverxp free version :)

http://www.coverxp.com/main.asp

Kommentar
Fra : elise

Dato : 10-11-03 19:22

Jeg har brug for et CDcover-program, hvor jeg selv kan skrive teksten både til for og bagside. Der var et tilsvarende program i Staroffice, men det har jeg ikke mere og jeg er også kun interesseret i sådan et lille enkelt program til CD-covers.
Vh Elise

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-11-03 17:13
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-11-03 18:11

Her er 3 sider med cd cover printing tool's
et af dem>

Label Creator 4000 Special Edition 1.0.6
A simple tool for creating and printing CD covers. You can add photos, text and logos. Freeware for Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows NT, Windows XP. (1,6Mb)
http://free.tuttogratis.com/free_software/create_free_covers_cards_labels.html

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-11-03 18:12

næste side nede i bunden

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 23-11-03 01:16

Hej Elise

Årøv evt. http://www.musicmatch.com den kan visse ting med begrænsninger i free version, mener også den kan lave dine covers af det du har lagt ned, hvis det er det du mener.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : elise

Dato : 23-11-03 07:45

Jeg har brug for et program, hvor jeg kan sætte tekst på covers - ikke fotos og billeder.....
Vh Elise

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 170 point
Dato : 23-11-03 07:50
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-11-03 08:15

med ovenstående kan du,på forsiden sætte(tekst)titel,undertitel,og tekst i højre hjørne i bunden,under back cover kan du sætte tekst på ryggen og under
edit kan du skrive lige så meget du vil,til bagsiden,jewel case,er en almindelig cd box.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-11-03 09:02

Med dette program>
Label Creator 4000 Special Edition 1.0.6
A simple tool for creating and printing CD covers. You can add photos, text and logos. Freeware for Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows NT, Windows XP. (1,6Mb)
Kan du vælge hvilken text/bog stav type du vil bruge(under text area)
Du behøver ikke at sætte et billede ind,under labels(icon med øje)vælger
du format/jewel når du har gjort det går du ind under gradient og vælger farve du kan f.eks. vælge hvid eller den farve du vil og så klikker du på text area og vælger bogstav type o.s.v og skriver det du skal,og under first og second skifter du mellem for og bagside.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 24-11-03 06:23

Tak for svaret Manse9933 - det havde jeg overset - fint, fint!
Vh Elise

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 06:30

Det er meget svært at finde et label printerprogram med egen txt funktion,
som er gratis,ude på nettet.
selv tak
Manse9933