/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gravid!?
Fra : tmb
Vist : 1511 gange
20 point
Dato : 21-02-02 17:03

Hej!
Jeg er en pige på 13½ år Og jeg har lige været i seng med en fyr på 18år...Det var 3.gange samme aften (vi kunne ikke få nok af hinanden at vi havde sex!

Da vi skulle til det for 3 gang havde han ikke flere kondomer og vi gjorde det uden!
Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg er blevet gravid af det!
Hvad syntes i at jeg skal gøre?! ....

Kommentar
Fra : vibbe

Dato : 21-02-02 17:56

Chancen for at du skulle være blevet gravid er ganske lille. Man kan få en fortrydelsespille på aboteket, men de virker kun indenfor en rum tid, efter du har været i seng med din fyr.
Hvis det er over 14 dage siden du var i seng med din kæreste så kan du prøve en graviditetstest fra aboteket.

Jeg må sige dette grænser til noget ulovligt, så vidt jeg ved skal man være 15 for at gå i seng med en af det andet køn. Det kommer jo nok ikke som et chok for hverken dig eller din kæreste. Det er jo heldigvis kun ham som står til fængsel hvis du er gravid.

Jeg ville ihvertilfælde tænke mig en del bedre om for fremtiden, det er ikke fedt at sidde som mor som 13 årig, jeg har godt nok ikke prøvet det, men jeg synes bestemt det var hårdt som 24 årig da jeg fik mit første.

Vibbe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-02-02 17:39

"snotergodt" <snotergodt.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:rJ8d8.2705$Rz2.103364@news010.worldonline.dk...

Hej snotergodt

> Jeg er en pige på 13½ år Og jeg har lige været i seng med en fyr på
> 18år...Det var 3.gange samme aften (vi kunne ikke få nok af hinanden
> at vi havde sex!
>
> Da vi skulle til det for 3 gang havde han ikke flere kondomer og vi
> gjorde det uden!
> Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg er blevet gravid af det!
> Hvad syntes i at jeg skal gøre?! ....

Når du opdager at din menstruation ikke kommer som forventet, kan du enten
selv tage en graviditetstest fra apoteket, eller få din læge til at
undersøge dig urin.

Når du har resultetet må du tage stilling til om en evt. graviditet skal
gannemføres, eller afsluttes med en abort. Hvis du har haft et ubeskyttet
samlege kan du benytte en fortrydessespille næste dag. Tal med din læge om
dette samt prevention, også hvis du ikke er blevet gravid. Det er en god
ting
at vide hvilke muligheder der er, når du er seksuelt aktiv.

Med venlig hilsen
Hanne M.

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-02-02 17:49

"snotergodt" <snotergodt.news@kandu.dk> wrote in
news:rJ8d8.2705$Rz2.103364@news010.worldonline.dk:

> Hej!
> Jeg er en pige på 13½ år Og jeg har lige været i seng med en fyr på
> 18år...Det var 3.gange samme aften (vi kunne ikke få nok af hinanden
> at vi havde sex!

Dejligt at høre.

Du skal dog være opmærksom på, at selv om I er glade for hinanden,
og der uden tvivl ikke er begået noget "overgreb", så begår han
juridisk stadig en strafbar handling (da du er under 15 år).

Havde aldersforskellen været modsat var det samme sag.

Til dit spørgsmål burde du gå ned på biblioteket og søge vejledning
i prævention, og om hvordan du kan se om du er gravid....

Mvh.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-02-02 18:31

On Thu, 21 Feb 2002 16:02:31 GMT, "snotergodt"
<snotergodt.news@kandu.dk> wrote:

>Hej!
>Jeg er en pige på 13½ år Og jeg har lige været i seng med en fyr på
>18år...Det var 3.gange samme aften (vi kunne ikke få nok af hinanden
>at vi havde sex!
>
>Da vi skulle til det for 3 gang havde han ikke flere kondomer og vi
>gjorde det uden!
>Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg er blevet gravid af det!
>Hvad syntes i at jeg skal gøre?! ....

jamen du har jo hele livet foran dig - så hvis du ønsker dig barnet så
er det jo bare at x finger for at der er tale om en undfangelse og at
faderene er en mand der er sit ansvar bevist - det må han jo næsten
være siden han genemføre et samleje og formoder jeg kommer med sæd i
skeden , hvilket jo som bekendt er den måde der kommer børn til verden
på ... der efter signe kun skulle være med en untagelse af advokater ,
der kan undfanelsen ske ved anal samleje ( ? ) !!!
Så lille trol nu må du jo holde os postet om hvordan det skrider
fremad !

MvH
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
http://www.geocities.com/nutsse/ a gift for Agent news readers

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-02-02 18:47

Thu, 21 Feb 2002 16:56:30 GMT, skrev "vibbe"
<vibbe.news@kandu.dk>:

>Chancen for at du skulle være blevet gravid er ganske lille.

Man skal ikke være mistænksom, men spørgsmålet virker på mig som
en fake.

Skriver en pige på 13½ år sådan og kalder sig snotergodt?

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-02-02 19:16

On Thu, 21 Feb 2002 18:46:35 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Thu, 21 Feb 2002 16:56:30 GMT, skrev "vibbe"
><vibbe.news@kandu.dk>:
>
>>Chancen for at du skulle være blevet gravid er ganske lille.
>
>Man skal ikke være mistænksom, men spørgsmålet virker på mig som
>en fake.
>
>Skriver en pige på 13½ år sådan og kalder sig snotergodt?

Gu er det en fake :)
men derfor kan der godt komme en go debat ud af det ...selvom det da
unægteligt er ireterene at skulle seriøst besvare noget der er ...men
som en joke eller hvad man kan kalde det ?
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
http://www.geocities.com/nutsse/ a gift for Agent news readers

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-02-02 22:31

> jamen du har jo hele livet foran dig - så hvis du ønsker dig barnet så
> er det jo bare at x finger for at der er tale om en undfangelse og at
> faderene er en mand der er sit ansvar bevist - det må han jo næsten
> være siden han genemføre et samleje og formoder jeg kommer med sæd i
> skeden , hvilket jo som bekendt er den måde der kommer børn til verden
> på ... der efter signe kun skulle være med en untagelse af advokater ,
> der kan undfanelsen ske ved anal samleje ( ? ) !!!
> Så lille trol nu må du jo holde os postet om hvordan det skrider
> fremad !

LOL .. you go girl !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 00:25

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.
--------------------------------------------------------

Vibbe skrev:

> [...] [saa vidt jeg ved skal man vaere 15 for at gaa i seng med en
> af det andet koen. Det kommer jo nok ikke som et chok for hverken
> dig eller din kaereste.] Det er jo heldigvis kun ham som staar
> til faengsel hvis du er gravid.

Nej, saa betyder det jo ingenting...

Men ellers har du naturligvis helt ret,

> [...] det er ikke fedt at sidde som mor som 13 aarig [...]

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

" ... Cosmic Rock, Lava Lamps and Little Girls. "

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 00:51

On 21 Feb 2002 23:25:10 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

>NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
>No effort was made to verify the identity of the sender.
>--------------------------------------------------------
>
>Vibbe skrev:
>
>> [...] [saa vidt jeg ved skal man vaere 15 for at gaa i seng med en
>> af det andet koen. Det kommer jo nok ikke som et chok for hverken
>> dig eller din kaereste.] Det er jo heldigvis kun ham som staar
>> til faengsel hvis du er gravid.
>
>Nej, saa betyder det jo ingenting...

jeg er nu ikke sikker på man rent faktisk kommer i fængsel for det ...
jeg kender en der blev gravid da hun var 14 og fødte lige da hun var
15 ...han var well 8-9 år ældre - han fik en betinget ... men ind kom
han nu ikke - det kommer man well kun hvis der er tale om - at
undfangelsen er fundet sted - under voldtægt ?

Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
I Know what to do-an I m not doing well-(Marlyn manson)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 03:27

"vibbe" <vibbe.news@kandu.dk> wrote in message news:<2w9d8.2736$Rz2.105935@news010.worldonline.dk>...

> Jeg må sige dette grænser til noget ulovligt, så vidt jeg ved skal man
> være 15 for at gå i seng med en af det andet køn. Det kommer jo nok ikke
> som et chok for hverken dig eller din kæreste. Det er jo heldigvis kun
> ham som står til fængsel hvis du er gravid.

Ja heldigvis, hun havde jo ikke noget med det at gøre.

Iøvrigt, en ting fra min liste over websites jeg syntes er pudsige :)

http://www.ageofconsent.com/

En oversigt over hvornår man i lovens øjen er "gammel nok" i al verdens lande.

Hm... Mexico 12... New York 18... Tunesien 20...

Fascinating!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-02-02 09:48

Da man skal være 15 for at dyrke sex med hinanden.
burde man nok overveje at melde det her til Politiet
da det må gå under betegnelsen Børneporno
og så kommer der helt klart en rets sag ud af det
SÅ DET VIL JEG STÆRKT OVERVEJE
Brian

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 22-02-02 10:03

Briani, -du er hjernedød

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-02-02 10:13

Til kajsvaj
Hvorfor det?
Sex med børn skal helt klart meldes-INGEN TVIVL OM DET
Brian

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 22-02-02 10:49

Helt enig, ... meeen ligefrem "børneporno" , på så'n en joke...?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 11:22

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
news:h7ea7u09e6fabtd83s5uikr3kpo8q3mgup@4ax.com...
> >Skriver en pige på 13½ år sådan og kalder sig snotergodt?
>
> Gu er det en fake :)

Jeg undre mig gang på gang om hvordan i kan se at det er en "fake" det folk
skriver? Jeg kan ikke se at det ikke skulle passe hvad pigen skriver og jeg
synes det er forkasteligt at nogle af jer bare slynger sådan noget ud!
Er i synske??
MVH Mirian, der gerne vil have en forklaring........

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-02-02 14:54

Hej Mirian
Er fulstændig enig med dig i dine synspunkter.
Hvordan kan folk til dette spørgsmål- som for mig ser helt alvorlig ud
sige det er en fake?
Og Kajsvaj kalder det ligefrem en Joke
jeg må sige jeg er helt måløs
For mig er sex med mindreårige noget der skal straffes meget hårdt
Og til sidst vil jeg bare spørge alle jer som mener det er en fake eller Joke
hvad skulle man få ud af at lyve om så en alvorlig ting?
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 14:31

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:a55631$1tth$1@news.cybercity.dk...

> Jeg undre mig gang på gang om hvordan i kan se at det er en
"fake" det folk
> skriver? Jeg kan ikke se at det ikke skulle passe hvad pigen
skriver og jeg
> synes det er forkasteligt at nogle af jer bare slynger sådan
noget ud!
> Er i synske??

Det har noget at gøre med erfaring her på usenet. Når man har
brugt en gruppe i en årrække, så lærer man efterhånden, hvilken
type indlæg der ofte er fake og kun lavet for at skabe lidt rav i
den eller generere brugerne af gruppen.

Det omtalte indlæg *kan* sagtens være helt legitimt, men indlæg
af den type er det oftest ikke. Det ser man blandt andet på at
emnet som regel er "kontroversielt".......noget som kan få folk
op af stolen med forargelsen hævet over hovedet. Ofte er det
noget med pædofili, dyresex, fecessex eller den slags som mange
vil tage meget skarpt afstand fra. Endvidere ses det på at den
oprindelige forfatter til indlægget ikke selv deltager videre i
tråden. Det kan også være at indlægget er et indlæg der bare
bliver gentaget igen og igen i gruppen med et eller andet
interval eller er set i en masse andre grupper, hvor forfatteren
heller ikke selv deltager.

> MVH Mirian, der gerne vil have en forklaring........

Det har du så fået.

Hyg sig så vældigt
Puk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 16:09

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:sHrd8.2954$Rz2.144651@news010.worldonline.dk...
> "Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:a55631$1tth$1@news.cybercity.dk...
> Det har noget at gøre med erfaring her på usenet. Når man har
> brugt en gruppe i en årrække, så lærer man efterhånden, hvilken
> type indlæg der ofte er fake og kun lavet for at skabe lidt rav i
> den eller generere brugerne af gruppen.

Ja det kan jeg forstå, men......
>
> Det omtalte indlæg *kan* sagtens være helt legitimt, men indlæg
> af den type er det oftest ikke. Det ser man blandt andet på at
> emnet som regel er "kontroversielt".......noget som kan få folk
> op af stolen med forargelsen hævet over hovedet. Ofte er det
> noget med pædofili, dyresex, fecessex eller den slags som mange
> vil tage meget skarpt afstand fra.

.....Jeg kan da selv genkende dette her hun skrive fra dengang jeg havde min
første elsker. Jeg var 14 han var 24 og vi brugte heller ikke beskyttelse og
jeg var også bange for at jeg var blevet gravid og jeg havde ingen at snakke
med, da det jo var ulovligt hvad vi havde gjort! Så jeg ville da have ønsket
at jeg havde en gruppe jeg kunne skrive til på det tidspunkt!

Endvidere ses det på at den
> oprindelige forfatter til indlægget ikke selv deltager videre i
> tråden. Det kan også være at indlægget er et indlæg der bare
> bliver gentaget igen og igen i gruppen med et eller andet
> interval eller er set i en masse andre grupper, hvor forfatteren
> heller ikke selv deltager.

Hvis jeg var ny og havde skrevet et seriøst indlæg, som jeg fik kastet
tilbage i hovedet som om det var noget jeg havde fundet på, så ville jeg
også miste lysten til at skrive flere indlæg og blive ked af at folk ikke
tror på mig!
>
> > MVH Mirian, der gerne vil have en forklaring........
>
> Det har du så fået.

Tak men jeg er stadig ikke helt tilfreds!
MVH Mirian

>
> Hyg sig så vældigt
> Puk
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 17:45

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:a55mtt$2v9i$1@news.cybercity.dk...

> Hvis jeg var ny og havde skrevet et seriøst indlæg, som jeg fik kastet
> tilbage i hovedet som om det var noget jeg havde fundet på, så ville jeg
> også miste lysten til at skrive flere indlæg og blive ked af at folk ikke
> tror på mig!

Hvis du var ny på usenet, ville du så
starte med at kalde dig:
"snotergodt"?....Nej vel.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 17:58

"Gevaldi" <dynamolygte@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c76758c$0$17227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:a55mtt$2v9i$1@news.cybercity.dk...
>
> > Hvis jeg var ny og havde skrevet et seriøst indlæg, som jeg fik kastet
> > tilbage i hovedet som om det var noget jeg havde fundet på, så ville jeg
> > også miste lysten til at skrive flere indlæg og blive ked af at folk
ikke
> > tror på mig!
>
> Hvis du var ny på usenet, ville du så
> starte med at kalde dig:
> "snotergodt"?....Nej vel.

Altså vil skal vel ikke til at diskuterer navne! for der er da masser der
kalder sig alt andet end deres navn, foreksempel: olfert25, sking crash
override, (B)-PSYCH osv (bemærk dette er ikke en fornærmelse mod de nævnte
personer, bare eksempler)
Så det synes jeg ikke er et godt argument du kommer med!
MVH Mirian
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 18:40

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.
--------------------------------------------------------

E.H. skrev:

> Ioevrigt, en ting fra min liste over websites jeg syntes er pudsige :)
> http://www.ageofconsent.com/

Folkene bag sitet har nok et helt bestemt formaal med at formidle den
slags oplysninger, skulle man tro. Men ellers kendte jeg det
naturligvis selv i forvejen.

> En oversigt over hvornaar man i lovens oejen er "gammel nok" i al
> verdens lande.
> Hm... Mexico 12... New York 18... Tunesien 20...
> Fascinating!

Faktisk behoever man ikke rejse laengere end til Holland og Spanien for
at kunne vaere sammen med 12-aarige. Modsat Holland, hvor man kan blive
tvunget til at bevise, at forholdet til en saadan ikke er mod dennes
oenske, ligger der ingen forbehold i den spanske lovgivning.

I oevrigt kan det godt vaere, at visse mennesker maatte bruge stedet
som en slags overordnet rejseguide, men jeg synes nu selv, det er lidt
interessant, fordi det viser, at folk og folkeslag har en forskellig
opfattelse af, hvad der er acceptabelt - og normalt.

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

" ... Cosmic Rock, Lava Lamps and Little Girls. "

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 18:52

Fri, 22 Feb 2002 17:57:48 +0100, skrev "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk>:

>Altså vil skal vel ikke til at diskuterer navne!

En pige på 13½ år, der kalder sig »snotergodt« - den tror jeg
ikke på og sproget i indlægget virker heller ikke, som det er
skrevet af en person på den alder.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 18:57

On Fri, 22 Feb 2002 17:57:48 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

> foreksempel: olfert25, sking crash
>override, (B)-PSYCH

Jamen det er da øhm, fancy navne, som personerne sandsynligvis har
gode grunde til at kalde sig.

"snotergodt"...tja, det lyder bare dumt og useriøst. Om ikke andet, så
kan man jo benytte lejligheden til at anbefale folk at tænke over hvad
de kalder sig, såfremt de vil tages alvorligt.

--
Freya

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 19:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:g51d7ukmrq980tpo5ru9bf4l64rqmsc5fi@dtext.news.tele.dk...
> Fri, 22 Feb 2002 17:57:48 +0100, skrev "Mirian"
> <Mirian@post.cybercity.dk>:
>
> >Altså vil skal vel ikke til at diskuterer navne!
>
> En pige på 13½ år, der kalder sig »snotergodt« - den tror jeg
> ikke på og sproget i indlægget virker heller ikke, som det er
> skrevet af en person på den alder.
> --

Jeg benægter ikke at det er sandt eller falsk hvad den pågældende person har
skrevet og med hvilken formål, jeg ville bare sige at jeg synes at mange af
de "gamle" herinde i gruppen jager nye folk væk ved straks at overfalde alle
nye indlæg!
Jeg har skrevet/læst med i lang tid og jeg undres (og skræmmes) lidt hver
gang folk påstår at det er et fake indlæg!
Og hvad så hvis det er, dette indlæg er da meget relevant for eventuelle 13
årige piger og andre der står i lignende situation, uanset om det er et
opdigtet et fra personens side.
MVH Mirian

> med venlig hilsen
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 19:03

"Freya" <freyz@c.dk> skrev i en meddelelse
news:hh1d7u42d3pf6a0rvi0lno92956npv3rqh@4ax.com...
> On Fri, 22 Feb 2002 17:57:48 +0100, "Mirian"
> <Mirian@post.cybercity.dk> wrote:
>
> > foreksempel: olfert25, sking crash
> >override, (B)-PSYCH
>
> Jamen det er da øhm, fancy navne, som personerne sandsynligvis har
> gode grunde til at kalde sig.
>
> "snotergodt"...tja, det lyder bare dumt og useriøst. Om ikke andet, så
> kan man jo benytte lejligheden til at anbefale folk at tænke over hvad
> de kalder sig, såfremt de vil tages alvorligt.

Ja det har du ret i, men tænker en 13 årig pige på hvorvidt hun bliver taget
alvorligt ved det synonym hun har valgt! (sådan bare til eftertanke...)
MVH Mirian

>
> --
> Freya

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 22-02-02 20:36

Unskyld til alle der er blevet trådt over tæerne.
Eksemplet vi har fået beskrevet ovenfor af "snotergodt", er ikke urealistisk. Det sker da helt sikkert for folk at de mødes hen over den forbudte 15 årsgrænse.
Så er det da godt, at der her er folk som tager affære, -og melder sagen til politiet (eller hva?). Måske det ikke lige var det som "snotergodt" var interesseret i.

Vh Kaj

"Åhh gid jeg var lidt mere selvretfærdig, det ville klæ' mig godt"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 13:13

On Fri, 22 Feb 2002 11:21:59 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>
>"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
>news:h7ea7u09e6fabtd83s5uikr3kpo8q3mgup@4ax.com...
>> >Skriver en pige på 13½ år sådan og kalder sig snotergodt?
>>
>> Gu er det en fake :)
>
>Jeg undre mig gang på gang om hvordan i kan se at det er en "fake" det folk
>skriver? Jeg kan ikke se at det ikke skulle passe hvad pigen skriver og jeg
>synes det er forkasteligt at nogle af jer bare slynger sådan noget ud!
>Er i synske??
>MVH Mirian, der gerne vil have en forklaring........

kik på lix tallet alderen og indholdet ... det er sgu da bare en måde
at lave en debat på .... selvfølig kan det tænkes en på 13½ skirver
sådan en svabre .... men adfærden kontra begivenhederne - burde gør
den faktiske person indsigtfuld nok til at kunne se svaret uden at
stille spørgsmålet
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 13:14

On Fri, 22 Feb 2002 19:02:50 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>Ja det har du ret i, men tænker en 13 årig pige på hvorvidt hun bliver taget
>alvorligt ved det synonym hun har valgt! (sådan bare til eftertanke...)
>MVH Mirian

jow men en 13 årig pige eller dreng for den sags skyld kunne sagten
fungere i nærværende forum hvis de bare var sig selv og ja måske
vaægte derres alias med lidt mere om tanke havd ehun nu kald sig skal
vi sige anette eller Rikke så ville chanserne for jeg hoppede på den
være støre
MV
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 13:24

Hej Mirian

> > >Skriver en pige på 13½ år sådan og kalder sig snotergodt?
> >
> > Gu er det en fake :)
>
> Jeg undre mig gang på gang om hvordan i kan se at det er en "fake" det
folk
> skriver? Jeg kan ikke se at det ikke skulle passe hvad pigen skriver og
jeg
> synes det er forkasteligt at nogle af jer bare slynger sådan noget ud!

Hey, sådanne indlæg er dukket op i mange år og er som regel fup.
Man finder ud af det, fordi den oprindende forfatter aldrig svarer
på de indlæg, der prøver at hjælpe.

> Er i synske??

Ja, det er udviklet over tid og gennem erfaring

I øvrigt er det postet fra kandu.dk, som er en hjemmeside, der på én
eller anden måde snylter på usenet.

Må den egentlig det, Knud? Eller andre der ved den slags. Det er jo
en ganske nem adgang at give til folk, der bare vil lave ballade.

Hilsen

Mark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 13:29

On Fri, 22 Feb 2002 17:44:32 +0100, "Gevaldi"
<dynamolygte@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hvis du var ny på usenet,

Desværre tror jeg ikke engang at den oprindelige skribent aner hvad
usenet er, indlægget er nemlig postet igennem usenet-parasitten
www.kandu.dk.

Jeg agter at kontakte kandu.dk og gøre dem opmærksom på at de bør
tjekke deres brugere efter i sømmene, da langt de fleste af den type
indlæg kommer fra deres website.

Hvad de færreste er klar over, er at der rent faktisk er betingelser
for at anvende den tvivlsomme service som kandu.dk nu engang er:

http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Og her er et uddrag, som vores ven "snotergodt" sikkert vil finde
interessant:

"Hvis du har i sinde at skrive eller sende noget, som du ikke ønsker
hele verden skal vide, så lad være med at gøre det på kandu.dk.
Grunden til dette er, at alt hvad du måtte skrive eller sende tilhører
os. Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere
det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det
til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse)."

Ja, det står der sgu :)
--
Freya

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-02-02 14:24

" snotergodt"

Det kunne være meget interessant, at høre din mening omkring alle disse indlæg ,dit spørgsmål har bragt på banen !!!!!!!!! Giv en tilbagemelding ?????????????????????????????????????????????

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 14:42

Sat, 23 Feb 2002 13:24:17 +0100, skrev "Mark Thomas Gazel"
<mark@nospamgazel.dk>:

>Må den egentlig det, Knud?

Ja.

Der er et jo utal af den slags webnewsservere.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 23-02-02 16:27

Halloooooooo!!!!
Hvad tænker i på??? Det er da for H... en 13½ årig pige der gerne vil have hjælp. Det kunne måke ske, at hun ikke turde fortælle forældrene det... Hvis hun ikke havde andre at tale med det om. Altså: tror i ikke at hun ville være en lille smule bange for, at hendes (så meget ældre) fyr ikke ville tage hende alvorligt?!? Hvem ved? Desuden kan jeg godt -med dette problem- forstå hendes "dæknavn"... I snakker jo om at melde hende og hendes fyr... Hvem ønsker det for en's kæreste???
So: BE COOL!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 15:05

> Iøvrigt, en ting fra min liste over websites jeg syntes er pudsige :)
>
> http://www.ageofconsent.com/
>
> En oversigt over hvornår man i lovens øjen er "gammel nok" i al verdens
lande.
>
> Hm... Mexico 12... New York 18... Tunesien 20...

New York 18 er ret pudsig.

Er der ikke noget om, at hvis det er to på samme alder, så er det ok?

F.eks. to på 15 i New York.

Mark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 19:23

Freya wrote:

> "Hvis du har i sinde at skrive eller sende noget, som du ikke ønsker
> hele verden skal vide, så lad være med at gøre det på kandu.dk.
> Grunden til dette er, at alt hvad du måtte skrive eller sende tilhører
> os. Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere
> det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det
> til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse)."

Det er de *nødt* til at forbeholde sig retten til at gøre, idet det
er sådan Usenet virker.

> --
> Freya

--
Peter Knutsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 19:44

Hej Knud - og thumps up fordi du vil være vejleder. Perfekt mand til
jobbet.

> >Må den egentlig det, Knud?
>
> Ja.
>
> Der er et jo utal af den slags webnewsservere.

Ja, det er der vel. Google fx

Hilsen

Mark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 20:12

On Sat, 23 Feb 2002 19:23:16 +0100, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

>Det er de *nødt* til at forbeholde sig retten til at gøre, idet det
>er sådan Usenet virker.

Jamen jeg er da helt sikker på, at når jeg overbringer min mor den
glædelige meddelelse at hun er en del af 'hvordan Usenet virker',
så... vil hun ligne et stort spørgsmålstegn ;)

FUT: dk.snak.off-topic
--
Freya

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 24-02-02 16:33

I vil simpelthen fortælle hendes mor det!?! Hm... Hvordan vil i så få fat i hendes adresse? Hvis pigen ikke er helt dum, så har hun vel sørget for at i/vi ikke kan få fat i hendes adresse!!!
So: Be cool!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-02-02 23:06

Seriøsiteten af spørgsmålet er i den grad høj! Jeg er hendes kæreste... Vi
har løst

problemet, med graviditeten! Jeg købte dagen efter Nogle "dagen derpå"
piller på

apoteket!

- Som der var en der skrev, så er vi også godt bevidste om aldersforskellen.
Det er

et stort problem, men når man virkelig elsker den man er sammen med så højt,
at man

ikke kan undvære hinanden, så synes jeg selv, min kæreste (alias på kandu:

snotergodt), mine forældre og hendes forældre at det er ok. Desuden har vi
kendt

hinanden i over 4 år, hvor af at vi har kommet sammen i 7 måneder. Men det
løser jo

ikke den kendsgerning at jeg jo ifl. dansk lovgivning ville blive dømt
pedofil! - Men

ind til videre så holder vi det hemmeligt for offentligheden indtil om 14
måneder,

hvor hun fylder 15, og jeg 20! - Vi har begge tænkt på at slå op, men da vi
begge,

som oven nævnt elsker hinanden meget højt, så har vi droppet tanken, da vi
simpelt

hen ikke kan undvære hinanden mere end en dag afgangen.

Ang. At vi havde sex sammen natten mellem den 20 og den 21 februar, så er
jeg

udemærket bevidst om at det ikke er lovligt. Jeg har ikke presset på, for at
komme

til at få sex. Vi har begge været enige om at det var ok. Hun kunne godt
lide det, og

så gjorde vi det et par gange. 3. gang, Om morgenen den 21 februar, (mere
end 6 timer

siden at vi sidst havde sex) da gjorde vi det igen, denne gang uden kondom.
Når jeg

kigger tilbage, så var det dumt gjort, også selvom at vi havde den aftale at
jeg ikke

ville komme inde i hende, men trække mig ud i GOD tid. Jeg ærger mig meget
over at

jeg ikke var mere "voksen", og sagde fra. Men det er forsent nu. Har
undskyldt, og

kan ikke undskylde nok! - Desuden har jeg tænkt meget grundigt over, om jeg
vil have

sex med hende igen inden hun bliver 15. Da alle ikke kan tolerere det, og
det er

juridisk forkert ifl. loven, så lader jeg være.

Ang. reaktionen her i gruppen. (DSS) Så skuffer det mig at indlægget ikke er
blevet

behandlet med respekt, bare på grund af navnet at den er signeret med! Men
som min

kæreste sagde til mig, så ærger hun sig over sit impulsive indfald. - Det
undre mig

bare at alle indlæg ikke bliver behandlet med lige stor respekt. Det er
trist at

nogle skriver "fake" indlæg, men det er et spørgsmål, hvad enten om navnet
er godt

eller skidt! Hun stillede i alvor et spøgsmål, men blev af mange behandlet
som... ja

skidt!!!! Det er jo trist!!!! Men i hvert fald tak til alle dem der har
taget

indlægget seriøst!

Tak til miriam fordi at hun forsvarede min kæreste.

- Der er nogle at der skriver at indlægget er postet gennem kandu.dk. Det
er

korrekt, men for fremtiden, så vil
min kæreste ikke længere bruge denne side da der er nogle i denne gruppe der
ikke

tror på seriøsiteten af indholdet fra disse sider!

- Hvis der er nogle der vil indevende noget om hvores forhold, så er de
altid

velkommne til at skrive!

Med venlig hilsen SBP.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 00:29

On Sun, 24 Feb 2002 23:05:41 +0100, "benjamin" <benjamin@FDF.dk>
wrote:

ja Hej Benjamin nu bliver det sgu da interesandt
hvis man lige kan abstarhere fra tanken om at du er den samme som
forfatede det oprindelige indlæg og postede det igenem....mail-kan-du
servicen eller hwa fan den heder bruger den selv en gang i mellem !
anyhow:

det gør jo ikke debaten mindre interesant

>Seriøsiteten af spørgsmålet er i den grad høj! Jeg er hendes kæreste... Vi
>har løst
>
>problemet, med graviditeten! Jeg købte dagen efter Nogle "dagen derpå"
>piller på
>
>apoteket!

Øhh dem kan du ikke sådan lige få i håndkøb hvis du tænker på en
fortrydelses pille dem skal man have af sin læge der skal have en go
grund ....hvad sagde du til ham ? og hvis det er i håndkøb hvad var
det så for et præperart ?

>snotergodt), mine forældre og hendes forældre at det er ok. Desuden har vi
>kendt

jamen jeg havde sgu også en kærste på 13 i 1982 jegvar så 16 men det
var vores forældre da også Øhh honky dory med ... det var godt nok
ikke til debat - med de respektive parter , at der fandt noget fysisk
sted .... men ja de 80 er :)

at vi så drak spurt og røg pot det var jo nok meget godt de ikke
viste!

>
>hinanden i over 4 år, hvor af at vi har kommet sammen i 7 måneder. Men det
>løser jo

lad mig se 9 år og du er 18 så var du 14.... 9 år det er jo ikke
meget... men derfor kan man jo sikkert sagtens ha det rart sammen- jeg
har lidt svært ved at se billedet inde i mit hovede ... men Peter der
skriver i gruppen om pæderasti har oplyst mig hænd af vejen....
>
>ikke den kendsgerning at jeg jo ifl. dansk lovgivning ville blive dømt
>pedofil! - Men
>
>ind til videre så holder vi det hemmeligt for offentligheden indtil om 14
>måneder,

det må da være en hmm ... jeg mener du er 18 ......er det ikke meget
at gabe over ?

>
>hvor hun fylder 15, og jeg 20! - Vi har begge tænkt på at slå op, men da vi
>begge,
>
>som oven nævnt elsker hinanden meget højt, så har vi droppet tanken, da vi
>simpelt
>
>hen ikke kan undvære hinanden mere end en dag afgangen.

jamen så er det jo som det skal være !

>siden at vi sidst havde sex) da gjorde vi det igen, denne gang uden kondom.
>Når jeg
>
>kigger tilbage, så var det dumt gjort, også selvom at vi havde den aftale at
>jeg ikke
>
>ville komme inde i hende, men trække mig ud i GOD tid. Jeg ærger mig meget
>over at
>
>jeg ikke var mere "voksen", og sagde fra. Men det er forsent nu. Har
>undskyldt, og
>
>kan ikke undskylde nok!

hvordan kom du frem til den forygte ide ikke at bruge gummi ?
jeg mener der er trods alt 2 andre disponible hulder der ikke kan føre
til undfangelse ( hvis vi lige fortrænger den med advokater ved analt
samleje )

>- Desuden har jeg tænkt meget grundigt over, om jeg
>vil have
>
>sex med hende igen inden hun bliver 15. Da alle ikke kan tolerere det, og
>det er
>
>juridisk forkert ifl. loven, så lader jeg være.

skide være med loven og andre mennesker ... hvis du nu f.esk kunne
finde ud af en sex form der ikke føre til undfangelse.... det er sådan
set det eneste vigtige spørgsmål i det her samnehæng ....find noget
gummi ufedt er det at bruge men som er lavet af det samme som man
laver bil dæg... af .....finf ud af hvad verdens sikreste kondom er !

>
>Ang. reaktionen her i gruppen. (DSS) Så skuffer det mig at indlægget ikke er
>blevet
>
>behandlet med respekt, bare på grund af navnet at den er signeret med! Men
>som min

gem indlægene læs dem igenem når du er 25 - og sæt dig så ned og
forestil dig en pige på 13 der kalder sig snot godt med et lix tal der
vidner om en væsentlig mere moden person ...iden for ramerne af et
statistiske set meget sjældent forkomene begivehed og du vil rammes af
forundring om sandfærdigheden .... men ok der findes børn på 13 der er
meget fremelige så ....?

>
>kæreste sagde til mig, så ærger hun sig over sit impulsive indfald. - Det
>undre mig
>
>bare at alle indlæg ikke bliver behandlet med lige stor respekt. Det er
>trist at
>
>nogle skriver "fake" indlæg, men det er et spørgsmål, hvad enten om navnet
>er godt
>
>eller skidt! Hun stillede i alvor et spøgsmål, men blev af mange behandlet
>som... ja

snot godt ?
>

>korrekt, men for fremtiden, så vil
>min kæreste ikke længere bruge denne side da der er nogle i denne gruppe der
>ikke
>
>tror på seriøsiteten af indholdet fra disse sider!

jamen på vegne af de tvilene vil jeg sige at det er knap så snot godt
- men det kan smutte ?
>
> - Hvis der er nogle der vil indevende noget om hvores forhold, så er de
>altid
>
>velkommne til at skrive!

jamen jeg er da for ....og du er wol kunde ip adressen virker ok og
oe6...så jeg regner da også med at jeg kan droppe en linje ?
>
>Med venlig hilsen SBP.

Mv
Bo
>

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
I Know what to do-an I m not doing well-(Marlyn manson)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 12:38

"benjamin" <benjamin@FDF.dk> skrev i en meddelelse
news:Zsde8.7185$Rz2.251005@news010.worldonline.dk...
> Seriøsiteten af spørgsmålet er i den grad høj! Jeg er hendes kæreste... Vi
> har løst

Hej Benjamin

Klap lige hesten ikke?

Du har jo tidligere skrevet om dig og din 13 årige kæreste,
hvor gruppen tog dig seriøst og frarådede dig at gå i seng
med hende, hvilket du selv kom frem til, ville være det bedste
for dig og hende (at vente.)

At du så nu begynder at tænke med pikken er da lidt sørgeligt?

Jeg må indrømme, at jeg også tænkte "fake" da jeg læste din
kærestes indlæg, men uanset, at man tror DET eller ej, må man
enten undlade at svarer, eller at svarer seriøst imo.

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 25-02-02 13:48

Hej allesammen!
Det er så mig, Pigen som der`var bange for at blive gravid...
Jeg er glad for at der er såå mange der har taget spørgsmålet seriøst!
Min kære kæreste & veninde har også skrevet herinde...
Til dem der`troede det var en "Fake" : Jeg ville ikke skrive mit rigtige navn ...fordi at jeg gerne ville være anonym =

Og til en anden gang vil jeg gerne bede folk om at tage alt det folk skriver herinde seriøst...det er ikke særlig SjOvT at læse ...at folk tror at det er en idiot der vil tage pis på folk!

Jeg syntes specielt at "Bo" har været ret`led ....Og til vil jeg gerne sige at jeg syntes du skal ta`og tænke over hvad det er at du skriver....Det kunne såre et andet menneske utrolig meget!!

Men, jeg vil da`helt sikkert bruge Kandu igen....Hvis jeg har et spørgsmål!

Vh. Tmb....

P.s. Til Bo: Jeg håber ikke du bliver sur....ven =;)

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 25-02-02 13:53

HÅNDKØB?
Jeg ville bare lige fortælle, at jeg er "snotergodt"'s bedste veninde, og at jeg var med ude at købe fortrydelsess-pillerne, og vi fik dem uden vrøvl! De koster 97,75 kr, hvis nogle skulle være intreserede!!!!
Og desuden, så kan jeg intet se galt i dette forhold, da de begge elsker hinanden MEGET højt! O.K. det var dumt det de gjorde, men alle begår fejl - de har lært af deres og gør det aldrig igen!!!
Og til Bo: SELVFØLGELIG kan man få dem i håndkøb, uden ens læge ved det... De giver os dem frivilligt, fortæller os hvad vi skal gøre med dem - de er vildt flinke!!! and: that's end of story
So: Be cool!!
Hilsen en god veninde: Laura!!!

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 25-02-02 13:53

HÅNDKØB?
Jeg ville bare lige fortælle, at jeg er "snotergodt"'s bedste veninde, og at jeg var med ude at købe fortrydelsess-pillerne, og vi fik dem uden vrøvl! De koster 97,75 kr, hvis nogle skulle være intreserede!!!!
Og desuden, så kan jeg intet se galt i dette forhold, da de begge elsker hinanden MEGET højt! O.K. det var dumt det de gjorde, men alle begår fejl - de har lært af deres og gør det aldrig igen!!!
Og til Bo: SELVFØLGELIG kan man få dem i håndkøb, uden ens læge ved det... De giver os dem frivilligt, fortæller os hvad vi skal gøre med dem - de er vildt flinke!!! and: that's end of story
So: Be cool!!
Hilsen en god veninde: Laura!!!

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 25-02-02 13:54

HÅNDKØB?
Jeg ville bare lige fortælle, at jeg er "snotergodt"'s bedste veninde, og at jeg var med ude at købe fortrydelsess-pillerne, og vi fik dem uden vrøvl! De koster 97,75 kr, hvis nogle skulle være intreserede!!!!
Og desuden, så kan jeg intet se galt i dette forhold, da de begge elsker hinanden MEGET højt! O.K. det var dumt det de gjorde, men alle begår fejl - de har lært af deres og gør det aldrig igen!!!
Og til Bo: SELVFØLGELIG kan man få dem i håndkøb, uden ens læge ved det... De giver os dem frivilligt, fortæller os hvad vi skal gøre med dem - de er vildt flinke!!! and: that's end of story
So: Be cool!!
Hilsen en god veninde: Laura!!!

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 25-02-02 13:57

Jeg vil bare lige sige, at min mus gik i spasmo, så jeg har sendt 3 indlæg ind - men nu har i vel forstået min menning?!?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 16:11

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
news:gasi7ush27os6bogi1bdi0bd50vkej7e87@4ax.com...
> On Sun, 24 Feb 2002 23:05:41 +0100, "benjamin" <benjamin@FDF.dk>
> wrote:
> >har løst
> >
> >problemet, med graviditeten! Jeg købte dagen efter Nogle "dagen derpå"
> >piller på
> >
> >apoteket!
>
> Øhh dem kan du ikke sådan lige få i håndkøb hvis du tænker på en
> fortrydelses pille dem skal man have af sin læge der skal have en go
> grund ....hvad sagde du til ham ? og hvis det er i håndkøb hvad var
> det så for et præperart ?

Jo man kan købe fortrydelsespiller i håndkøb. Det er ikke længe siden at
reglerne ang. fortrydelses piller blev lempet.
Så Benjamin taler sandt!

MVH Mirian

> Mv
> Bo
> >
>
> --
> I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
> But to live outside the law you must be honest (Dylan)
> http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
> I Know what to do-an I m not doing well-(Marlyn manson)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 16:18

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7a2229$0$39822$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "benjamin" <benjamin@FDF.dk> skrev i en meddelelse
> news:Zsde8.7185$Rz2.251005@news010.worldonline.dk...
> > Seriøsiteten af spørgsmålet er i den grad høj! Jeg er hendes kæreste...
Vi
> > har løst
>
> Hej Benjamin
>
> Klap lige hesten ikke?
>
> Du har jo tidligere skrevet om dig og din 13 årige kæreste,
> hvor gruppen tog dig seriøst og frarådede dig at gå i seng
> med hende, hvilket du selv kom frem til, ville være det bedste
> for dig og hende (at vente.)
>
> At du så nu begynder at tænke med pikken er da lidt sørgeligt?

Jeg synes at det er lidt grovt at du overfalder Benjamin sådan og giver ham
hele ansvaret. Hans kæreste har vel også taget sin del af legen!
Og kom nu ikke med at en 13 årig ikke ved noget om sex! Da jeg var 13 havde
jeg ikke andet end sex i hovedet og jeg opsnuste alt den viden jeg kunne om
emnet og det var altså også ved at dyrke sex!
Så uanset om i vil må i altså accepterer at nogle meget unge mennesker er så
udviklet at de også kan tage ansvaret og har lysten til at udforske det emne
der hedder sex!

>
> Jeg må indrømme, at jeg også tænkte "fake" da jeg læste din
> kærestes indlæg, men uanset, at man tror DET eller ej, må man
> enten undlade at svarer, eller at svarer seriøst imo.

Det er jo også det jeg har prøvet at skærer ud i pap for jer at i skal tage
indlæggende seriøst, uanset om i mener det er fake eller ej. Eller som
henning skriver så undlade at skrive ihvertfald.
For ellers kommer i hurtigt til at såre eller skræmme nogle nye skribenter.
MVH Mirian

> MVH
> Henning
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 17:09

"benjamin" <benjamin@FDF.dk> wrote in message
news:Zsde8.7185$Rz2.251005@news010.worldonline.dk...
> Seriøsiteten af spørgsmålet er i den grad høj! Jeg er hendes kæreste... Vi
> har løst problemet, med graviditeten! Jeg købte dagen efter Nogle "dagen
derpå"
> piller på apoteket!

først vil jeg lige sige jeg synes det er flot af sig at komme ud og fortælle
det her.....
bare synd det ikke er sket før.... så havde i nok undgået nogle sure
opstød

smukt at du tager del i ansvaret for din kærestes risiko for at blive
gravid.....
tager du også ansvar for at sikre at du ikke har smittet hende med noget?
ved feks selv at gå hen og blive testet......
som jeg forstår det så er du hendes første sexpartner..... men i det hun har
ubeskyttet sex med dig så risikerer hun jo at blive smittet med noget du har
fået af tidligere sexpartnere....... det ville være højst uheldigt at hun
bliver udsat for sådan en risiko i så tidlig en alder.....

> - Som der var en der skrev, så er vi også godt bevidste om
aldersforskellen.
> Det er et stort problem, men når man virkelig elsker den man er sammen med
så højt,
> at man ikke kan undvære hinanden, så synes jeg selv, min kæreste (alias på
kandu:
> snotergodt), mine forældre og hendes forældre at det er ok. Desuden har vi
kendt
> hinanden i over 4 år, hvor af at vi har kommet sammen i 7 måneder. Men
det
> løser jo ikke den kendsgerning at jeg jo ifl. dansk lovgivning ville blive
dømt
> pedofil!

ja det ville du desværre..... uanset at det er accepteret så bør du jo også
passe på dig selv......

- Men ind til videre så holder vi det hemmeligt for offentligheden indtil om
> måneder, hvor hun fylder 15, og jeg 20! - Vi har begge tænkt på at slå op,
men da vi
> begge, som oven nævnt elsker hinanden meget højt, så har vi droppet
tanken, da vi
> simpelt hen ikke kan undvære hinanden mere end en dag afgangen.

hvor er det skønt))))
og som jeg ser det så ville det sæfølig være optimalt hvis i slet ikke
dyrkede sex... men nu er katten jo ligesom ude af sækken..... så handler det
primært om at gøre det så sikkert for alle parter som muligt... ( jeg tror
iøvrigt i vil få svært ved at holde forholdet hemmeligt så længe...... der
er jo ikke noget i vejen med at i er kærester...) så gør jer selv en
tjeneste.... køb en MASSE kondomer og hav dem parart..... just i case.... og
hav altid et godt lager liggende*G*

> Ang. At vi havde sex sammen natten mellem den 20 og den 21 februar, så er
> jeg udemærket bevidst om at det ikke er lovligt. Jeg har ikke presset på,
for at
> komme til at få sex.

det håber jeg da heller ikke

Vi har begge været enige om at det var ok. Hun kunne godt
> lide det, og så gjorde vi det et par gange. 3. gang, Om morgenen den 21
februar, (mere
> end 6 timer siden at vi sidst havde sex) da gjorde vi det igen, denne gang
uden kondom.
> Når jeg kigger tilbage, så var det dumt gjort, også selvom at vi havde
den aftale at
> jeg ikke ville komme inde i hende, men trække mig ud i GOD tid.

den ved du jo godt ikke holder nogen steder..... den beskytter såsandelig
heller ikke mod hverken det ene eller andet....

Jeg ærger mig meget
> over at jeg ikke var mere "voksen", og sagde fra. Men det er forsent nu.
Har
> undskyldt, og kan ikke undskylde nok! - Desuden har jeg tænkt meget
grundigt over, om jeg
> vil have sex med hende igen inden hun bliver 15. Da alle ikke kan tolerere
det, og
> det er juridisk forkert ifl. loven, så lader jeg være.

i hope so men igen.. better safe than sorry...... køb dig en god bunke
kondomer og fordel dem rundt omkring hvor den slags ting mellem jer kan
ske....

> Ang. reaktionen her i gruppen. (DSS) Så skuffer det mig at indlægget ikke
er
> blevet behandlet med respekt, bare på grund af navnet at den er signeret
med! Men
> som min kæreste sagde til mig, så ærger hun sig over sit impulsive
indfald. - Det
> undre mig bare at alle indlæg ikke bliver behandlet med lige stor respekt.
Det er
> trist at nogle skriver "fake" indlæg, men det er et spørgsmål, hvad enten
om navnet
> er godt eller skidt! Hun stillede i alvor et spøgsmål, men blev af mange
behandlet
> som... ja skidt!!!! Det er jo trist!!!! Men i hvert fald tak til alle dem
der har
> taget indlægget seriøst!

jeg må også indrømme at jeg læste det som fake..... det virkede desværre som
om det bare var en troll der var ude på at skabe røre i andedammen.....
det havde nok været mere hensigtsmæssigt hvis det var underskrevet med et
mere almindeligt navn og ikke "snotergodt"... det virker jo en kende
barnligt og plat....

> Tak til miriam fordi at hun forsvarede min kæreste.
>
> - Der er nogle at der skriver at indlægget er postet gennem kandu.dk. Det
> er korrekt, men for fremtiden, så vil min kæreste ikke længere bruge denne
side da der er nogle i denne gruppe der
> ikke tror på seriøsiteten af indholdet fra disse sider!

det er IMO ikke så meget kandu.dk den er gal med... men mere at det kommer
150% anonymt og sagtens kan være komplet fake som sagt......

> - Hvis der er nogle der vil indevende noget om hvores forhold, så er de
> altid velkommne til at skrive!

hvorfor skulle vi indvende?? du virker jo reelt som en rimelig fornuftig ung
mand.......
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 19:24

On Mon, 25 Feb 2002 16:10:54 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>> Øhh dem kan du ikke sådan lige få i håndkøb hvis du tænker på en
>> fortrydelses pille dem skal man have af sin læge der skal have en go
>> grund ....hvad sagde du til ham ? og hvis det er i håndkøb hvad var
>> det så for et præperart ?
>
>Jo man kan købe fortrydelsespiller i håndkøb. Det er ikke længe siden at
>reglerne ang. fortrydelses piller blev lempet.
>Så Benjamin taler sandt!

Nå ok det viste jeg ikke - jeg beklager - men sådan har det været og
det er sgu noget af en homon bomber at æde - har en gang brugt et døgn
sammen med en der havde taget en sådan ... ikke at jeg var årsagen til
at hun skulle have den ... jeg er faktisk i al beskedenhed den eneste
af min bekendte der IKKE har været en del af en uønsket eller for den
sags skyld ønsket gravidtet ... jeg har altid været hysterisk
forsigtig med det der , måske fordi jeg ved hvad dte vil sige at leve
et liv som en smutter afgjort karekter danende - men ikke et liv
værd !!!!
men skal jeg have børn med en skal det være med den jeg elsker og hun
skal OGSÅ ville have det ... ellers nej !
MvH
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 20:13

On Mon, 25 Feb 2002 16:17:35 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>> At du så nu begynder at tænke med pikken er da lidt sørgeligt?
>
>Jeg synes at det er lidt grovt at du overfalder Benjamin sådan og giver ham
>hele ansvaret. Hans kæreste har vel også taget sin del af legen!

Nu er Benjamin jo Øhh den myndige og ....skal vi ikke bare sige at
kærtse på 13 er et stort barn .. jeg siger ikke at det er en umulig
konstelation men .... selv om han kin er 18 så skal han sgu stadigt
bruge hjernen til at tænke med og hvis man kan køre et forhold der
kræver så megen diskresion .... så må man også have hjerne til ikke at
lave en stunt der kan forsage uønsekt graviditet men ok nu fik han så
en fortrydelses pille til kærsten og det var så heldigt - at han i den
situasion ku tænke så langt !

>Og kom nu ikke med at en 13 årig ikke ved noget om sex! Da jeg var 13 havde
>jeg ikke andet end sex i hovedet og jeg opsnuste alt den viden jeg kunne om
>emnet og det var altså også ved at dyrke sex!
>Så uanset om i vil må i altså accepterer at nogle meget unge mennesker er så
>udviklet at de også kan tage ansvaret og har lysten til at udforske det emne
>der hedder sex!

jamen hvem er ikke ebsat af sex når de er 13 ??? de færeste praler med
det - men jeg tror jeg var 13 første gang jeg kom jeg spillede sgu da
pik 9 gange om dagen de næste 2½ år år

men jeg vil nok sige at mine tanker var ikke optaget specilt meget af
uønsket graviditet og var jeg havnet med en18- 25 årige - hvad der
ville have været fedt ! så ville jeg have forladt mig på at alderen
taget i betragtning at de havde styr på det praktiske - ok hun skrev
så snot godt at dte var smutte og hun kendete så også konsikvensen..
men hovede ansvaret ligger ved den voksne uanset hvad !

>
>>
>> Jeg må indrømme, at jeg også tænkte "fake" da jeg læste din
>> kærestes indlæg, men uanset, at man tror DET eller ej, må man
>> enten undlade at svarer, eller at svarer seriøst imo.
>
>Det er jo også det jeg har prøvet at skærer ud i pap for jer at i skal tage
>indlæggende seriøst, uanset om i mener det er fake eller ej. Eller som
>henning skriver så undlade at skrive ihvertfald.

Puhh nu glider vi jo over i en dyber filsosfi hvor jeg vil sige i slev
dne største løgn ligger der en sandhed .... selvom det måske ikke rent
praktisk forhlder sig som man komunikere det - så er det nok en
bestræbelse på om ikke andet så i stemning at debatere emnet-
snot godt eller ej !

>For ellers kommer i hurtigt til at såre eller skræmme nogle nye skribenter.

jow ... men det er jo præmissen ....folk er ikke pr automatik flinke
fordi man mener det godt !
I debat forums - kan det være nærligene - at sige den er sgu for tyg
til hvad der logisk talt er sandt -

jeg oplevde da jeg var 20 at jeg mødte en der havde mødt en pige jeg
skulle møde ( det er meget kryptisk og rodet det her ) hun var
satanist og som min hjerne nu var skruet sammen der i 86 så var alle
mine lamper og modtager åbne , jeg erfarede at han da han fortale om
hende at hans øjne kunne blive ligesom at kikke ind qviksølv der
flyder eller noget i dne retning - det kunne hun også da jeg mødte
hende - well efter han havde fortalt om hende viste jeg at jeg skulle
for en hver pris møde hende , jeg gik op itl mig selv - rummet blev
levene jeg havde en plakat salvador dalis den sidste nadvar armene
vinkede til mig vaske tøjet blev til kød klumper i forådenelse der
kravlede op i mod sengen ...fuck for en nat - dagen efter da jeg stod
for at handle i kvickly løb der blod ud fra slagteriet og jeg kan
huske den der farve der skar sig i mellem de hvide fliser.
Nå du kan lige så godt få resten med ...jeg tog ned og besøgte hende
sammen med nogen venner på ne højeskole hvor hun gik ...hun kom første
om søndagen som vi var taget der ned fredag og havde på det groveste
tyraniseret den her højskole i nogen dage med druk høj råben hor og
hvad der dertil sig høre !

hun kom så og det klinkede bare med det samme - hun var utrolig for en
20 årg som jeg var sov i en kiste i levede i helt mørke - havde alter
hvad der til sig høre.. hun ku kaste forbandelser og jeg fik hende til
at kaste en på hovdet af min forhændværende rektor og ganske rigtigt
han fik et nerevesammen brud og kom arldirg rigtigt til at arbejde i
gen det dumme svin , flere af hendes veninder var døde eller blevet
sindsyge efter de havde fremanet djævlen og havde sat ham i stævne på
et lokum hvor lyset var slukket også kikke ventene ind i spejlet i
mørket !

well jeg tog derned igen blev alt for fuld opførte mig som en idiot -
hun var gift , dte var noget rod - vi havde ikke noget fysisk
overhovedet det bar jeg heller ikke inetreseret i nærmest skræmt for
det - well som en idiot havd eman opført sig så måtte man jo tage hjem
jeg sagde og skrev undskyld og det var hun ok med faktisk glad for og
hun døde så umidelbart efter , ikke af det

men devisen er prøv at forstil dig at jeg kommer og fortæller dig jow
nu skal du høre min plakater vinker til mig mit vakse tøj er bleevt
leven og prøver at kravle op i min seng og jeg er forfulgt af blodet
fra fra slagteriet endvider så så er mine bekendetes øjene begyndt at
ku flyde ligesom qviksølv og rektor kommer ikke til at fungere normalt
igen p.gr en forbandelse .. ja og ellers godaw jeg er 20 og bor i west
jylland ?

et rationelt menneske ville tænke manden er gal !

SÅDAN OPLEVEDE jeg det den gang - jeg er i dag klar over at det var
en del af det var delir tremens retsen var .... min modtagelighed
sammen med en i forvejen meget livlig fantasi med en forkærlighed for
at fremkalde paranoide vrang forestillinger ... der var også et lag
mere i det som jeg arldrig er kommet helt tilbunds i .. jeg lærte mig
selv teknikerne da jeg var 25 og droppede dem igen da jeg var 26 efter
jeg sgu var ved at slå en ihjel :((( fik det selv stoppet og blev ret
dårlig bagefter

men der er lag i vores bevisthed der kospondere med ting hindsides
begreber og sund fornuft , om det er uden for eller kun inden i
bevistheden er noget den rejsene selv må erfare sig frem til , det
enetse der er sikkert er at der er ikke nogen der kan fortælle dig
eller nogen anden det , det næmeste er at sige det er noget sludder ,
det næst bedste er at sige det e rmin tid sgu ikke til også er der
nogen der bare SKAL undersøge det fordi sådan er derres væsen og sådan
kan det også være med et f.eks news indlæg der måske ikke er sandt men
en indirekte komunikations form der søger at korspondere med de følser
fornemelser etc man har om dette og hint

underligt at side og skrive ned og tænke på det igen så længe efter
på min ven fra den mørke side af månen eller saturn måske mødte
hun Jim Morrison måske er der ikke noget efter døden ?

Tænker i almindelighed Terningerne var kastet og kortene givet ...
det enste interesandte spørgsmål er hvorfor og hvordan !
MvH
Bo
ps har du nogen sidne tænkt over hvorfor gud siger til moses ingen
skal skue mit å syn og leve ?

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-02-02 01:41

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:a5dkh9$ie$1@news.cybercity.dk...
>
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c7a2229$0$39822$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> > At du så nu begynder at tænke med pikken er da lidt sørgeligt?
>
> Jeg synes at det er lidt grovt at du overfalder Benjamin sådan og giver
ham
> hele ansvaret. Hans kæreste har vel også taget sin del af legen!
> Og kom nu ikke med at en 13 årig ikke ved noget om sex! Da jeg var 13
havde
> jeg ikke andet end sex i hovedet og jeg opsnuste alt den viden jeg kunne
om
> emnet og det var altså også ved at dyrke sex!
> Så uanset om i vil må i altså accepterer at nogle meget unge mennesker er

> udviklet at de også kan tage ansvaret og har lysten til at udforske det
emne
> der hedder sex!

Der er tale om en i lovens forstand voksen person, der har sex med en i
lovens
forstand mindreårig og i en tidligere debat, kom B. til den konklution, at
han
ville vente, hvilket han så aligevel ikke kunne.

Hvorfor skulle jeg sige at en 13 årig er aseksuel?
Fra jeg var 5 til jeg var 9 år, var jeg en 4 år ældre piges elsker .
Da jeg var 15, underviste jeg et par nysgerrige 12 års piger i hvordan
de fungerede seksuelt, som jeg selv var blevet undevist af naboens
datter og hendes veninder, da jeg var 8-9 år.
En af mine døtre tilfredstillede sig selv helt fra 3 års alderen og
havde sex med jævnalderne drenge, eller ældre, fra 8-9 års alderen,
(fik jeg at vide flere år efter) og oplevede det ved selvsyn et par
gange, da hun var i 12 års alderen.

Det ændre ikke på, at der er tale om en voksen og en mindreårig!

Jeg vidste da godt som 15 årig, at jeg var ude på tynd is, da disse 2
12 årige piger passede mig op for at stille deres seksuelle nysgerrighed,
men var i stand til at styre seancen, så de fik de oplysninger og den
viden de ønskede, uden at jeg bollede med dem, selv om de var opsatte
på det også, jeg tror ikke nogen af skribenterne her i DSS fornægter
at børn er seksuelle væsner, der hvor nogle, blandt andet mig selv,
sætter hælene i, i overført betydning, er når der er tale om voksnes
accept af at bolle med mindreårige, uanset hvor stærkt disse børn
lægger op til det, Ud fra det du skriver om 13 åriges ansvarlighed
etc. etc. vil det jo i så fald være fuldt acceptabelt, hvis jeg boller
med genboens 14 år gamle datter, der for et ½ år siden var forelsket
i mig, jeg er 56 år? eller for 7 år siden, med en af min søns veninder,
der da var 12½ "plukkemoden" og absolut interesseret i sex, hvor
hun ville have mig til at bedømme sine bryster og vise mig hun
kunne få brystvorterne til at vokse!

Nej Mirian, jeg fornægter ikke børns seksualitet og synes de
skal have lov til at experimentere så meget de lyster, med
jævnbyrdige partnere (aldersmæssigt) Men hvad enten man
er 18 eller 56, så ER man voksen i forhold til en på 13 år og
må være styrende i forhold til den mindreårige og undlade
at have sex med dem.
Med nogen ond vilje, kunne dit indlæg opfattes som et forsvar
for pædofili? For synes du at det er i orden, at en 18 årig har sex
med en på 13, så må det samme gælde for en på 56 der har sex
med samme 13 årige!?

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-02-02 11:51

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7ad9d1$0$46199$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Med nogen ond vilje, kunne dit indlæg opfattes som et forsvar
> for pædofili? For synes du at det er i orden, at en 18 årig har sex
> med en på 13, så må det samme gælde for en på 56 der har sex
> med samme 13 årige!?

Ja jeg synes at det er iorden sålænge begge parter ønsker det og det ikke er
imod deres vilje (voldtægt)
Uanset om du er 18 eller 56.
For efter min opfattelse er der ikke langt fra 13 til 15 hvor det bliver
lovligt!
MVH Mirian

> MVH
> Henning
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-02-02 02:44

Henning wrote:

> Du har jo tidligere skrevet om dig og din 13 årige kæreste,
> hvor gruppen tog dig seriøst og frarådede dig at gå i seng
> med hende, hvilket du selv kom frem til, ville være det bedste
> for dig og hende (at vente.)
>
> At du så nu begynder at tænke med pikken er da lidt sørgeligt?

Det kan jo være svært at skulle vente halvandet år. Især hvis pigen
virker ivrig, så kan man godt gå hen og få det indtryk at enten så
boller man hende, eller også går hun et andet sted hen og bliver
bollet, for bolle det *vil* hun.

Hvis det forekommer realistisk at vente, så skal man naturligvis,
men det er vigtigt at man forholder sig pragmatisk til tingene,
frem for en blindt idealistisk tilgang.

> Jeg må indrømme, at jeg også tænkte "fake" da jeg læste din
> kærestes indlæg, men uanset, at man tror DET eller ej, må man
> enten undlade at svarer, eller at svarer seriøst imo.

Enig. For selv om indlægget er fake, så kan det jo godt være at
der er andre 13-årige piger der læser indlæggene her i gruppen,
13-årige piger som er rigtige og som kan have gavn af den viden
der uddeles herinde. Eksempelvis læste jeg for nylig at noget i
stil med 65% af muslimske piger i Danmark får seksuelundervisning
af deres forældre, men personligt har jeg en voldsom tvivl mht.
kvaliteten af denne undervisning. For mon ikke langt de fleste
af disse 65% af pigerne kun hører "du må ikke dyrke sex for
ægteskabet" om og om igen. Så alene her har vi en stor gruppe
af den danske befolkning, som har brug for oplysning, og denne
diskussionsgruppe er én sådan kilde.

Og personligt tror jeg ikke at det oprindelige indlæg er falsk.
Jeg kan levende forestille mig en 13-årig pige der skriver
sådan, og vælger et sådant handle. Netop fordi jeg *ikke* har
en dogmatisk tilgang til emner som alder, modenhed, intelligens
og personlig udvikling.

> MVH
> Henning

--
Peter Knutsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-02-02 03:04

Sabina Hertzum wrote:
>
> "benjamin" <benjamin@FDF.dk> wrote in message

> > - Som der var en der skrev, så er vi også godt bevidste om
> aldersforskellen.
> > Det er et stort problem, men når man virkelig elsker den man er sammen med
> så højt,
> > at man ikke kan undvære hinanden, så synes jeg selv, min kæreste (alias på
> kandu:
> > snotergodt), mine forældre og hendes forældre at det er ok. Desuden har vi
> kendt
> > hinanden i over 4 år, hvor af at vi har kommet sammen i 7 måneder. Men
> det
> > løser jo ikke den kendsgerning at jeg jo ifl. dansk lovgivning ville blive
> dømt
> > pedofil!
>
> ja det ville du desværre..... uanset at det er accepteret så bør du jo også
> passe på dig selv......

Pladder! Pædofili er når man har lyst til og/eller dyrker sex med
*børn*. 13-årige har intet med pædofili at gøre. Det er naturligvis
stadig strafbart (omend jeg mener straffen er strengere hvis
ofret/"ofret" er 12 år eller yngre), men det er dybt åndssvagt at
betegne det at dyrke sex med 12-14 årige som pædofili.

Og rent juridisk er det slet ikke noget der hedder pædofili. Det
hedder "kønslig omgang med mindreårige". Hvis man kalder nogen for
pædofil kan man risikere en injuriesag!

> - Men ind til videre så holder vi det hemmeligt for offentligheden indtil om
> 14
> > måneder, hvor hun fylder 15, og jeg 20! - Vi har begge tænkt på at slå op,
> men da vi
> > begge, som oven nævnt elsker hinanden meget højt, så har vi droppet
> tanken, da vi
> > simpelt hen ikke kan undvære hinanden mere end en dag afgangen.
>
> hvor er det skønt))))
> og som jeg ser det så ville det sæfølig være optimalt hvis i slet ikke
> dyrkede sex... men nu er katten jo ligesom ude af sækken..... så handler det
> primært om at gøre det så sikkert for alle parter som muligt... ( jeg tror

Ja, det virker lidt tåbeligt at holde op med at bolle nu, efter at
de allerede har gjort det.

Dels kan det jo belaste forholdet, hvis man går rundt og bliver
frustreret
på grund af trang til noget som man en gang gjorde men så holdt op med
igen.

Og dels så er Benjamin lige meget på skideren hvad enten han har bollet
pigen 3 eller 300 gange. Straffen er den samme. Jeg har svært ved at
forestille mig danske forældre (bortset fra den efterhånden småstore
brøkdel der er af semitfundamentalistisk observans) indgive politi-
anmeldelse fordi en ældre kæreste har dyrket "consensual" sex med
deres mindreårige datter, men det står pigen frit for på et hvilket
som helst tidspunkt at knalde Benjamin. Hvis hun bliver sur på ham
så kan hun bare gå til politiet (og efter hvad jeg har hørt, så er
det surt, på en ringmuskelbelastende måde, at sidde i fængsel hvis
man er dømt for at have bollet en mindreårig).

Jeg ved ikke om der er en forældelsesfrist for seksualforbrydelser,
men hvis der er så er den *meget* lang. Så Benjamin kan altså risi-
kere at blive hentet af politiet i år 2022 (og muligvis senere),
hvis pigen pludselig skulle se sig sur på ham. Eller hvis hun
skulle komme i pengenød og få lyst til at afpresse ham.

Derfor er jeg enig med dig i at de lige så godt kan blive ved med
at bolle, nu de er begyndt.

> Jeg ærger mig meget
> > over at jeg ikke var mere "voksen", og sagde fra. Men det er forsent nu.
> Har
> > undskyldt, og kan ikke undskylde nok! - Desuden har jeg tænkt meget
> grundigt over, om jeg
> > vil have sex med hende igen inden hun bliver 15. Da alle ikke kan tolerere
> det, og
> > det er juridisk forkert ifl. loven, så lader jeg være.
>
> i hope so men igen.. better safe than sorry...... køb dig en god bunke
> kondomer og fordel dem rundt omkring hvor den slags ting mellem jer kan
> ske....

Personligt mener jeg, at forældre og skoler bør stille kondomer til
rådighed, på en sådan måde at de unge personer ubemærket kan forsyne
sig. Altså ikke noget med at stille en skål kondomer ude i skolens
vandrehal, men hellere automater med gratis kondomer på toiletterne.

For, jeg mener, det vigtigste er jo de unges sikkerhed. Nogle ser gerne
at de undlader at dyrke sex, men det er jo urealistisk. De *gør* det.
Og så bør man gøre det så sikkert for dem som muligt.

> > Ang. reaktionen her i gruppen. (DSS) Så skuffer det mig at indlægget ikke
> er
> > blevet behandlet med respekt, bare på grund af navnet at den er signeret
> med! Men

> jeg må også indrømme at jeg læste det som fake..... det virkede desværre som
> om det bare var en troll der var ude på at skabe røre i andedammen.....
> det havde nok været mere hensigtsmæssigt hvis det var underskrevet med et
> mere almindeligt navn og ikke "snotergodt"... det virker jo en kende
> barnligt og plat....

Jeg kan da sagtens empatisere med en 13-årig pige, som er bange for at
hvis hun underskriver sig med sig rigtige navn, så kan hun blive sporet.
Og som tror at hun ikke er kreativ nok til at finde på et andet navn,
som heller ikke kan spores. Mange vil være tilbøjelige til at bruge
navnet på en yndlingsskuespillerinde eller romanfigur, og den slags
kan jo som bekendt spores af dem der så kender pigen IRL. Det kan
godt opfattes som svært at finde på et tilfældigt navn[1].

Anonymitet er skam en svær ting at opnå. Især kombineret med tryghed.

> --
> knus sabina

--
Peter Knutsen

[1] Detnne side er primært til brug ved rollespil og
forfattervirksomhed,
men kan naturligvis også bruges af folk der ønsker at deltage i debatten
herinde, og som er splittede mellem trangen til anonymitet og ønsket om
at blive taget seriøst.
< http://www.flick.com/onomastikon/ >

Kommentar
Fra : sblop

Dato : 27-02-02 13:47

Efter min mening så er det da også bedre at gøre det med en som man er tryk med, end en man bare lige møder....

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 28-02-02 15:07

til sblop`S svar>>Det syntes jeg også!!
Jeg kunne da`ikke finde på at gå i seng med "den første den bedste" !!
Og ja! i har gættet rigtigt det var mig der`kom med indlægget!! (Snotergodt
Jeg skriver tilbage på svarene der kommer i løbet af samtalen!
Vh.*mig*

Kommentar
Fra : Laura

Dato : 28-02-02 20:58

Jeg ville bare lige sige, at jeg syntes at det er utroligt godt, at det var din (Benjamin) egen ide om at købe nogle fortrydelsespiller. Og at du - så ansvarlig som du jo er - tog med hen på apoteket og købte dem. Men det ved du vel godt selv...

Accepteret svar
Fra : comcat

Modtaget 20 point
Dato : 22-03-02 19:30

hej

der er ikke nogen stor chance for at du er blevet gravid hvis du har fået sæd ind i fissen er du nok gravid men du kan jo tage abort piller.

Hilsen Andreas
comcat@ofir.dk

Kommentar
Fra : mik11

Dato : 22-03-02 22:18

ER DU SINDSYG????? HAN ER FANDME 18 ÅR!!!! JEG TROR IKKE PÅ DU KAN VÆRE KLAR TIL DET NÅR DU KUN ER 13 ÅR!!!! ER DU TOTALT IDIOT??? UNDSKYLD MEN JEG BLIR BARE SÅ SUR!! HAN MÅ FANDME VÆRE EN GODT DUM IDIOT!!!

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 23-03-02 18:32

Til :Mik11
Hold da kæft! ...Jeg elsker ham ...og det er ret' normalt at gå i seng med fyre ...Okey..aldersforskellen er ret' stor ,men vores forældre ved det og har ikke noget imod forholdet overhovedet!! Vi har kendt hinanden over 5 år og kender derfor hinanden godt! Jeg har ikke følt på nogen måde at det var tvang...
Og du kan ikke kalde et andet menneske for idiot når du ikke kender vedkommende...
Vh.Tmb-mig med spørgsmålet!

Kommentar
Fra : Bull

Dato : 28-03-02 17:44

Comcat skriver "hvis du har fået sæd ind i fissen er du nok gravid".

Hertil vil jeg gerne bemærke, at chancen/risikoen for graviditet ligger lidt under 10%, fordi kvindens frugtbare periode kun er to dage pr. cyklus (à 28 dg.), og disse to dage ligger omtrent midt imellem to menstruationer, regnet fra menstruationens første dag. Men på grund af variationer fra menneske til menneske og fra gang til gang må man absolut ikke regne med, at resten af perioden er sikker! Desuden er det sådan, at de fleste (eller alle?) pattedyr-hunner har mest lyst til sex netop i deres korte frugtbare periode. Derfor er der statistisk forholdsvis mange unge piger, der bliver gravide netop under deres første samleje, hvis de ikke bruger sikker beskyttelse. - Hermed vil jeg på ingen måde opfordre til at sløse med prævention!

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 15-04-02 14:41

comcat- Jeg vil gerne lige fratages denne bemærkning om at jeg har en "fisse" ...
Men ellers Tak! for ideén om abortpiller...
Jeg håber der er flere der vil skrive ,men det behøver i faktisk ikke...
mvh. TMB.

Kommentar
Fra : mik11

Dato : 01-05-02 14:47

Helt ærligt... Ved du om du virkelig elsker ham? Har du da fortalt det til dine veninder?? Lad mig fortælle om min nieces "kærligheds forhold"..... Hendes kæreste på 20 (hun var 14) Sagde at han elskede hende og Bla. bla bla... Men den eneste grund til at han var sammen med hende var fordi at hun var så nem...
Men 0k.. du kan lide at blive betragtet som nem!! Så er det jo lige ordet luder.... UDEN PENGE!!!

Kommentar
Fra : mik11

Dato : 01-05-02 14:49

Helt ærligt... Ved du om du virkelig elsker ham? Har du da fortalt det til dine veninder?? Lad mig fortælle om min nieces "kærligheds forhold"..... Hendes kæreste på 20 (hun var 14) Sagde at han elskede hende og Bla. bla bla... Men den eneste grund til at han var sammen med hende var fordi at hun var så nem...
Men 0k.. du kan lide at blive betragtet som nem!! Så er det jo lige ordet luder.... UDEN PENGE!!!

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 01-05-02 16:44

>>Til Mik11>>JEG ER IKKE BILLIG!
-jeg regner ikke med at du ved hvordan det føles at være forelsket!
-OG JA! ...Jeg elsker ham ...Jeg går ikke i seng med "hvem som helst" !
-Og jeg kan da' ikke gøre for at din nieces har et problem med at finde fyre!
,men jeg ved ikke om man kan kan kalde mig for billig ...det er den første kæreste jeg har ...har kendt ham i 5 år ...OG ELSKER HAM! ...og han syntes ikke at jeg er billig ...måske "nem" engang imellem ...But thats me!
MEN alle på nær' >>Mik11<< skriv endelig!!
mvh. Tmb.

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 01-05-02 16:49

Tak! Fordi at i har skrevet ! ...Det er jeg virkelig glad for ,og det har virkelig hjulpet mig meget!
Jeg & min kæreste har løst problemet Nu ...
Vi kommer stadigvæk sammen og jeg håber at forholdet varer længe!!!
...But See yOu !
Mvh. Tmb. ( den dengang fortvilvede pige)

Kommentar
Fra : mik11

Dato : 06-05-02 10:41

Du er fandme nem! At du hopper på at han elsker dig? Ha! det er du sgu selv uden om!!!

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 07-05-02 20:10

nå-Okey ...Tak! ellers...Gider du (mik11) ikke bare smutte ud af dette rum? ...-Jeg vil gerne have at mennesker tager andres ting ( probemer) alvorligt ...Og JEG kan personligt ikke tage de ting som du skriver HER inde seriøst!
...men SES!

P.s. Tager jeg gruligt fejl ...hvis jeg siger til DIG mik11 at du ikke har andet at fortage dig end at smadre andres liv?-ved dine enormt DUMME kommentare?

Kommentar
Fra : Puk

Dato : 10-05-02 14:46

Jeg vil ikke.. JaaaH.. Blive "uvenner" med nogle her inde, men jeg gir faktisk LIDT mik11 ret. Du skal passe på. Han kan nemt være useriøs (Benjamin)... Men du siger at han elsker dig??!! Er du sikker på det??..

Kommentar
Fra : sblop

Dato : 10-05-02 15:55

Jeg Benjamin, er sikker på at jeg elsker hende!!!! - Jeg er kun interesseret i at have en forhold hvor jeg elsker min partner, og at partneren (TMB) elsker mig!!! Kh Benjamin

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 14-05-02 14:07

Der kan i bare se ...han elsker mig ...og jeg elsker ham...VI ELSKER HIANDEN!
så ved i det...
Vi er seriøse med vores forhold ...hvorfor skulle vi ellers holde sammen i 10 månder ?
...Hmm...Ja det kan man jo så tænke over ...
men ses!

Tmb.

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 14-05-02 14:07

Der kan i bare se ...han elsker mig ...og jeg elsker ham...VI ELSKER HIANDEN!
så ved i det...
Vi er seriøse med vores forhold ...hvorfor skulle vi ellers holde sammen i 10 månder ?
...Hmm...Ja det kan man jo så tænke over ...
men ses!

Tmb.

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 14-05-02 14:10

Ups hihi...

Kommentar
Fra : Puk

Dato : 19-05-02 16:14

Ta' jer sammen.. Det "forhold" holder ikke mere!!.. Når du, benjamin, vil feste kan hun jo ikke komme med o.s.v!!..

TÆNK JER OM!

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 19-05-02 20:38

>>>>Ta' jer sammen.. Det "forhold" holder ikke mere!!.. Når du, benjamin, vil feste kan >>>>hun jo ikke komme med o.s.v!!..

-Vores FORHOLD holder skam...vi har kommet sammen NU i 10 månder og nogle dage ,og regner stærkt med at holde sammen længe endnu!!!
Benjamin tager ikke særlig tit til fester i byen ...og når han gør det, er jeg sammen med min veninde ...

>>>>TÆNK JER OM!
-Vi tænker os om ...bare ikke hele tiden ...Jeg skrev for at få et svar ,og det har jeg fået af de mennesker som gad tage det jeg skrev alvorligt...Og det kan man ikke sige at du gør PUK!...så ses PUK! -Jeg vil helst ikke se din skrift HER inde længere!!!

MEN forsat Tak! Til dem som gad tage det jeg skrev alvorligt ...Og håber ikke at jeg lyder alt for bitchet!!

tmb.

Kommentar
Fra : dr_mand

Dato : 26-05-02 22:23

NR 1:hvis du får dit lort i den periode du skulle have haft/har det r du ikke gravid
Nr 2:Hvad skal du en af dagene for jeg kan da høre at du er til noget

Kommentar
Fra : dr_mand

Dato : 26-05-02 22:23

NR 1:hvis du får dit lort i den periode du skulle have haft/har det r du ikke gravid
Nr 2:Hvad skal du en af dagene for jeg kan da høre at du er til noget

Kommentar
Fra : sblop

Dato : 26-05-02 22:34

Hej Dr_mand!
Hvad fanden er det for noget at skrive til min kæreste?!? At hun er til noget?
Du er jo latterlig at hører på!!! Prøv lige at tænke dig om inden du skriver noget! Jeg kan ikke benægte at hun er til noget, men det er med hendes kæreste... MIG!!!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-05-02 23:26

Hej

Jeg må indrømme, at det efterhånden er meget træls at få kommentarer i min Mail omkring dette uendeligt lange indlæg. Kan du ikke acceptere det formodede svar ?

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 19-06-02 10:48

Jeg syntes det er fuldstændigt latterligt at gå så højt op i om det er børneporno eller om det skulle meldes, hvis de elsker hinanden er det sku da ligemeget, når de gjorde det tre gange på en aften så betyder det nok at de elsker hinanden og at det ikke er overgreb eller noget.... så lad dem dog, jeg var sku da også kun 13 da jeg mistede min mødom, men jeg elskede sku da fyren, og sådan er det bare...
Og hendes sprog, hvorfor kan hun ikke skrive sådan? I må være nogle gamle nisser der sidder herinde, fordi hendes sprog er ikke anderledes end andre 13-14 årige...

Og lad dog være med at beskylde den stakkels pige med at det er fake det hun skriver, hvorfor fanden skulle det være det, men okay, det er selvfølgelig det nemmeste for jer hønisser som sidder med halm i træskoene at sige det er fake, end at følge med andre unge, der er ikke særlig mange nu til dags som venter til de er 15-16 år, fordi det er blevet almindelig at have kæreste på i den alder, og måske også en fast...!!

OG hendes navn, snotergodt! lad dog pigen hedde det, hvorfor skulle hun blive mindre seriøs af det, det er sku da bare et navn, det er da ikke hendes personlighed!!!!!!!

Det var så alt fra mig denne gang!

Ps. Jeg håber da for pigen at hun ikke var gravid, eller at hun nåede at tage en fortrydelses pille, som du skal tage inden for 48 timer!

Kommentar
Fra : Tmb.

Dato : 20-06-02 20:34

HejSa igen...

Til TariLiex ...tusind Tak for din kommentar! Jeg er heldivis ikke blevet gravid af det ...
Det er lang tid siden nu at vi havde vores lille uheld ...Og der skete ikke noget ...men jeg var nervøs ...
Ja! Jeg er 14 år ...Jeg syntes det er underligt at der ikke er andre end jeg og TariLiex ,som vil indrømme at de havde sex da de var " mindreårige" ...
Jeg ved ikke om der er nogle der syntes det er underligt at en dengang som 13årig skrev herind ...men jeg skrev for at få hjælp! -Og det har jeg i hvertfald fået NU!
Jeg er glad for at såå mange har taget mit problem seriøst ...men syntes også at det er noget skidt ,at man skal komme med ..jeg ved ikke hvor mange forklaringer ..før ens problem bliver taget seriøst ,og ikke bliver regnet for en "fake"! ...
-Jeg ville sige at hvis jeg personligt så en pige (ligesom jeg selv), eller om 6 år ,
have skrevet om dette problem villle jeg da' tage det meget seriøst lige meget om personen havde valgt et navn som f.eks. snotergodt eller noget andet useriøst!
-----------------------------------------------------------------------------------
Jeg og min kæreste har nu kommet sammen i ca. 11 måneder ...Vi elsker hianden ...Og opfatter på ingen måde hianden som sexobjecter eller noget andet ,men som mange andre har vi sex engang imellem. MEN på et tidspunkt passede vi ikke ordenligt på OG vi havde et problem ,men det er løst nu ...
Så jeg vil gerne sige mange Tak! Til alle der har skrevet herinde ...Og vil gerne bede om at få dette indlæg sluttet nu ,hvor der ikke er noget problem mere...
Men igen TUSIND TAK!
-tmb.-

Kommentar
Fra : benster

Dato : 25-07-02 11:36

hold da kæft som folk ka fleine helt ud.... LOL det var fandme grineren at læse alle de indlæg...

men jowjow held og lykke med forholdet...

hilsen fra en fyr på 21 og hans dejlige kæreste på 16