/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Maksimering af genveje
Fra : ellebye
Vist : 811 gange
100 point
Dato : 09-11-03 12:18

Nu er jeg ved at bliv tosset. (Hvis jeg ikke allerede er det i forvejen).

Jeg har den ide at lave genveje til diverse foretrukne sider på internettet, men har dog det problem, at vinduet ikke åbner i fuld størrelse. Jeg mangler formentlig at sætte et flueben et eller andet sted men hvor?

Jeg skal lige sige at jeg ved egenskaber til genvejen IKKE kan vælge at køre vinduet i maksimeret størrelse. Den egenskab kan man åbenbart ikke bruge ved en simpel internet-genvej.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 09-11-03 12:49

Jeg tror ikke, man kan sætte flueben nogle steder.

Men gør følgende: Træk siden ud til fuld størrelse ved hjælp af musen,
klik på "maksimer" og luk siden ned.
Når du åbner siden igen, vil den så åbne i fuld størrelse.

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 09-11-03 12:57

Tak for svaret Rellom. Det var lige det der skulle til.

mvh
ellebye