/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
~~~
Fra : dabj
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 08-11-03 22:07

Nogen der kan hjælpe mig af med dette problem?
http://www.kandu.dk/dk/spg/25543

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-11-03 22:12

Hej Dabj.

Er det stadig et problem.............................
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-11-03 22:14

STORT PROBLEM

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-11-03 22:31

Hej igen.
Jeg kender ikke løsningen, men jeg kender tegnet der på en eller anden måde efterlades på skrivebord eller i programoversigt. Mon de to ting kan have noget med hinanden at gøre ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 08-11-03 22:38

Hvordan har du egentlig skrevet det korrekt i dit tidligere spm.
Kopierer du en teskt ind fra Word eller hvad? For Kandu vil ikke acceptere alle mulige skrift typer, der så kan se mærkelig ud. Du opretter spm. i MS-office, har du blandet Bill Gate ind i noget, så skal det gå galt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-11-03 22:38

Kontrolpanel/Internationale og sproglige indstillinger
Fanen internationale indstillinger skal der i rullepanelet stå DANSK
Under fanen sprog, skal der ikke være hak i Inst.filer til..
Og heller ikke v i installer filer til øs...
Under denne samme fane klik på detaljer: Her skal rullepanel være Dansk-Dansk
Og fanen ved siden af: Avanceret skal der ikke være hak i nogen af de to Udvid-og Slå av.... Luk nu det vindue ved at trykke OK
Den sidste fane af de 3 hedder avanceret, og rullepanelet skal være Dansk
Og den nederste firkant skal være tom, den hedder Anvend alle ....
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-11-03 23:15

->lillemig
Ved at bruge mellemrumstasten

->Palle
Har lige været hele smøren igennem--- under avanceret er der en konverteringsoversigt du ikke har omtalt, i den er der flueben i rubrikken 10000 (MAC-romansk)---- er det rigtigt?? ellers er det som du beskriver.

dabj

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-03 23:29

Ja det har jeg også + en helt masse andre længere nede i det rullepanel.
Ærgeligt hva, trode lige jeg var så klog.
Med hensyn til explorer så kan du i hjælp se om hvilken version jeg har v 6.0.2800.1106
Så hvis du har 5 eller 5.5 kan forklaringen måske ligge her.
Sig mig har du opdateret alle "windows opdate" fra nettet i alle programmer, der er flere opdate der retter fejl også med tastatur.
Hvis du kommer der ind, prøv så at læse om der er nogen der retter fejl for tastatur.
Jeg har hentet alle, det er man nødt til i disse virustider.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-11-03 23:32

Har opdateret ~~~ i dag, er sgu snart ved at opgive ævret.
dabj

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-11-03 23:48

Opdateret også IE? til hva?
Prøv at bruge windows hjælp, og skriv tastatur
Du må have slået tastaturgenveje til.
Du kan selvfølgelig geninstallere windows, men det bør være sidste udvej
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-11-03 07:58

Hej badj
Prøv at søge efter din "country.sys" fil. Når du har fundet denne, så låner du samme fil fra samme operativ system (98, ME, 2000, XP) hos en af dine venner (den fylder kun +/- 26KB).
Omdøb din gamle country.sys til f.eks xxcountry.sys og indlæs den "lånte" country.sys fil, efter dette skal du genstarte din computer.
Jeg er ikke 100% sikker på, om det vil fungere, men det var da et forsøg værd. Dutter det ikke, så slet den lånte fil og omdøb den gamle fil xxcountry.sys til country.sys igen. Husk at genstarte din computer hver gang!
Hygge...
Søren (på jobbet)

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-11-03 10:59

~~~id
~~~~sammen
~~~så

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-11-03 11:01

->CLAN
Lidt af et job, men som du kan se hjalp det ikke. Har slettet igen.

dabj

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-11-03 12:06

Hmmm...
Er bange for at Palles løsning er sidste udvej, hvis din Win CD ikke kan rep. problemet.
Jeg går ud fra du har været forbi http://www.spywarefri.dk og kørt alle on-line scannere... det ku' jo være "snavs".
Kan ikke hjælpe meget (sidder på jobbet)... sorry!
Søren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-11-03 12:53

Jeg har det sådan lidt
Nå --skal på arbejde, vender frygtelig tilbage i aften.

dabj

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-11-03 13:24

Højreklik på genvejen til notesblok, og tryk egenskaber
Genvejstast: her skal stå: ingen

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 15-11-03 09:41

Tak for svaret p~~~~bhansen.
Ingen brugbare svar, men jeg skal jo have tråden lukket.
Lever fortsat med problemet.

Mvh
dabj