/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Blæser / ventilations problemer-opel ast~
Fra : mkalle
Vist : 754 gange
50 point
Dato : 08-11-03 21:33

Hej

Jeg er løbet ind i et underligt problem

Min blæser virker, sårn' da. Det er kun på niveau 3 der kommer noget luft i kabinen. Jeg har haft kontakten ude for at se om det var den, og den fungere så vidt jeg kunne så, uden problemer.

Hvad kunne der være galt?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-11-03 22:42

Der sidder en formodstand et sted, måske i motorrummet, de er slemme til at irre, det er en kal halv så stor som en tændstikæske af keramik, alså grå, måske sidder den i et lille ståltrådsbur.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : stj

Dato : 09-11-03 10:29

Hej
Da jeg kørte Astra, løb jeg ind i samme problem.
Jeg kunne kun holde ruderne dugfrie, hvis blæseren kørte på højeste hastighed.
Blev løst ved at udskifte pollenfilteret.
Du kan evt. til at starte med, prøve at tage filteret ud og se om det hjælper,
inden du køber nyt filter.
stj

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:51

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:32

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen