/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Delphi/Pascal / Spørgsmål
10  jdjespers.. 200
Kald VB kode i en access database fra De~
Fra : mabo
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 21-02-02 11:14

Hvordan kalder man VB funktionerne i en accessdatabase fra f.eks. et program skrevet i Delphi?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 07:22

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : JayHawk

Dato : 15-07-04 05:52

Det gør du f.eks. via et ODBC-alias...
Læs Delphi BDE dokumentationen om dette - du kan bruge Delphis databasekomponenter til din opgave.