/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Registreringstid ???
Fra : molokyle
Vist : 488 gange
91 point
Dato : 08-11-03 14:58

Nu har min veninde frk.uro endelig taget sig sammen til at blive registreret som bruger af kandu.dk.

Hun har ventet over 1 time på sit kodeord for at kunne logge på !

Hun har prøvet at sende formularen igen, men blev oplyst om at navnet nu var optaget. Fint nok, men hvornår kommer hendes Emil ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-03 15:11

Hun har sikkert sat uro i systemet.
Da jeg blev bruger tog det kun et øjeblik, så havde jeg kodeordet.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 15:26

>molo

Optaget i Kandu?? eller optaget af én anden bruger
Hun kunne jo fx. kalde sig for frk. Klokken

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 15:30

fridaflip -> Nix bix ; Kun uro og det synes jeg kandu.dk må respektere og sende hende en mail med hendes kode ord NU !!!

Hun har lige været inde at kigge og NADA.. Det er sgu for sløvt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 15:31

Skal måske lige tilføje at profilnavnet ikke var optaget, da hun udfyldte registreringsformularen første gang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 15:41

Det tager mellem 3 og 5 min. at registrere sig - hun har vel den mail-adresse åben som er koblet til brugerkontoen.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 15:45

kandu kom nu emil til frk uro....NU
men hvis det ikke var optaget da hun udfyldlt registeringsformularen så burde hun også hedde frk.uro... men jeg synes at det gik hurtigt da jeg blev oprettet med at får den emil fra kandu...... det er jo emilen som mangler med koden til frk uro mystisk at den ikke er kommet endnu....

sorry min hjerne står af.....den dur ikke til noget idag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 15:57

emesen -> Hun farer ind og ud af sin TDC reemail i håb om der kommer noget.

Nu har hun sendt følgende til kandu.dk :

Citat
Kære Kandu.dk

Jeg har idag registreret mig som bruger.

Profilnavn : frk.uro
E-mail : XXXX@XXXX <-- CENSUR

Jeg forventede at få et kodeord tilsendt min mail adresse,
men har intet modtaget.

Efter at have prøvet at registrere mig igen kan jeg se at I
har optaget min profil :

Desværre! Brugernavn er allerede i brug!

Hvor bli'r mit kodeord af ???

Mvh. XXXXXXXXXXXX <-- CENSUR

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 16:04

Den ligger vel ikke og glor ude på http://mail.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:27

Bix nix -> Den tjekker vi hvert kvarter og hopper ud igen !

Alt tyder på det ikke bli'r idag

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 91 point
Dato : 08-11-03 17:03

Hun er sikkert kommet til at lave en fejl, da hun indtastede sin e-mai-adresse,
og så er hendes paword blevet ekspederet ud i intetheden.

Den eneste løsning er, at hun registrerer sig igen. Men desværre
er hun nu nødt til at vælge et andet brugernavn.

For hvis hun prøver at registrere sig som frk.uro, vil hun få at vide,
at navnet allerede er i brug.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 17:06

Okay, nu ser jeg, at hun allerede har prøvet, at registrere sig igen.
Men så må hun som sagt bare på den påny med et andet brugernavn.

Hvis den første registrering var gået igennem, havde e-mail-adressen også været optaget.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 17:08

Ang. indtastningsfejl: e.mai-adresse > e-mail-adresse, paword > pasword.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 17:09

Forslag
Ny bruger "frk..uro"
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 17:18

Hej Molokyle og Frk. Uro

Jeg tror nu bare kandu har nogle mail problems..... mine mails om nye indlæg er MEGET forsinket, og den sidste jeg har modtaget i dag ser sådan ud:

Dato: 08-11-2003 17:20:27
Fra: "Kandu.dk" <services@kandu.dk>

Mit ur, siger altså kun 17:10 i skrivende stund...

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 17:26

emesen -> Hun var lige ved at bide på krogen, men jeg har talt hende væk fra det. Jeg foreslog frk_uro (=Frøken Understreget Uro) og frk-uro (=Frøken Minus Uro), men næhhh... NEJ

..det SKULLE være frk.uro !!! PUNKTUM uro

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 17:34

Faktisk er det som om, man allerede kender denne frk.uro.
Godt gået, i betragtning af - at hun ikke er på endnu

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 17:40

Skrap dame - jeg er allerede lidt urolig.
Så nyt forslag:
Kandu lav så den bruger..............nemlig
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 18:05

Ingen tegn i sol og måne på det bli'r idag

..Men jeg sku' hilse jer alle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 08-11-03 19:00

Er det her det sner?

Pizza, bolsjer og is m. Rittersport Active Müsli crunch. Jule-øl og i seng.

Vi ses.

Nu hedder jeg uro

Karin

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 19:15

Rellom -> Den teori er jeg også tilhænger af

Hvorom alt er, så er hun gået i seng nu.

See you..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 19:17

Ps. uro = frk.uro !!! ...eller Karin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 19:31

Velkommen frk.uro/Karin.
Emesen/Eyvind.