/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Svar på spørgsmål......
Fra : hms
Vist : 338 gange
50 point
Dato : 08-11-03 14:51

Hej.

Hvis jeg f.eks svarer på et spørgsmål på "Kandu",går det ikke igennem,heller ikke efter et stykke tid.

Hvad kan det være ?

Tiden vil vise om der sker det samme med dette spørgsmål !!!!

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-03 14:56

Du har da ikke problem med at stille et spørgsmål.
Til tider kan der være problemer med at svare på et spørgsmål. Kandu er under omlægning så vi kan jo håbe på at problemet bliver løst.

mvh ans

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 08-11-03 15:05

Hvids du skriver din kommentar til et spørgsmål, så gør det til en vane at skrive det i notesblok, WordPad eller noget... Kopiér det så over i Kandu's 'Skriv dit indlæg' box og send. Dukker det ikke op? Ja, så har du muligheden for at sætte det ind og prøve igen.

Som ans skriver; Kandu.dk skulle fungere bedre i løbet af December.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 08-11-03 15:18

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 15:58

Suplement
Du kan også markere den tekst du lige har skevet, og så h-klik>kopiér>nu hænger din kommentar i udklipsholderen indtil du sætter noget nyt ind.
Forsvandt din kommentar så h-klik i skriveområdet>sæt ind og prøv igen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 16:08

Man plejer nu at få en form for fejlmeddelelse, hvis ens kommentar
ikke går igennem ("Siden kan ikke vises" el. "Filen kan ikke findes")

Men måske har du skrevet de pågældende kommentarer i Usenet?

I så fald går der flere timer, inden de kommer på.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 16:19

Rellom det sker også for mig - ikke gennem usenet - men hvis jeg skifter spørgsmål før den er færdigindlæst.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:21

Relleom -> Dette er ikke korrekt. Jeg har flere gange sendt en kommentar uden synligt resultat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:23

emesen -> ..også selvom jeg ikke har skiftet 'vindue' eller lukket !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 17:18

Okay, det har jeg så aldrig været ude for.
Men jeg har heller aldrig prøvet at skifte spørgsmål,
før min kommentar var færdigindlæst.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 17:30

Det sku' du prøve Rellom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 23:25

Okay, det prøver jeg lige.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 23:26

Det var pokkers.
Det kunne sagtens lade sig gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-03 15:45

Stort

</MOLOKYLE>