/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hulaf stand
Fra : mlvj
Vist : 316 gange
10 point
Dato : 08-11-03 13:43

Hej jeg skal ud at have nye fælge, men ved ikke hvor meget hulafstand samt indpresningsdybde der er på bilen, det er en Nissan bluebird fra 1989, er der nogen der kender en hjemmeside eller lign.

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 10 point
Dato : 08-11-03 17:11

Kæresten siger at det højst sansynligt er 4*114,3
Men du kan måle fra midt bolt, til midt bolt skrå overfor...

Du kan se det på www.abbozzo.se/pdf/nissan.pdf

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 08-11-03 17:12

kæresten kan godt hjælpe dig med at finde nogle fælge, da han har mange gode kontakter, hvis det skulle have interesse...

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 08-11-03 17:23

Tak for svaret nicolehh.