/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Slideshow på Hjemmeside
Fra : oz1eqp
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 08-11-03 13:25

Hej
Har et prg.som hedder Photo2VCD,det er godt til et slideshow,men er det muligt at få det til at virke på min hjemmeside,som er lavet i HTML.?? Hvis ja,hvorledes gør man det.
Eller findes der andre prg.som kan bruges til det ??

oz1eqp

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-11-03 15:37

Hej.

Prøv at gå ind på min hjemmeside og se om det er noget af dette du er ude efter:

www.ellebyes.dk/rejser.htm

og vælg en af rejserne.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-11-03 16:03

Hej ellebye
Ja,noget i den retning.Jeg vil gerne kunne køre et slideshow med ca. 80 billeder på min hjemmeside.
Der skal gerne være mulighed for at bestemme hastigheden på Slideshow.

oz1eqp

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 08-11-03 16:12

Det kan man også, dvs. hvor lang tid der går mellem skift af billederne.

Programmet hedder "Unlead GIF Animator" min version er 5.

Du kan downloade programmet i en trial-version, 30 dages gratis prøvetid, hvorefter man skal betale for programmet.
Det kan downloades fra download.com.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-11-03 16:18

Tak for svaret ellebye.
Jeg prøver mig frem,ellers vender jeg tilbage med et nyt spørgsmål.

oz1eqp