/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS
Fra : Clausen
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 08-11-03 08:19

Hvordan laver man et linjeskift i en SMS besked?

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 08-11-03 08:53

Det kan du vist kun ved at trykke mellemrum, til du kommer ned på næste linie...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-11-03 09:07

Det kommer an på, hvad det er for en mobil-telfon du har...
Har du en Nokia 3510i, så kan du trykke på indsætte tegn, og trykke på det sidste tegn (den, der minder om enter på computeren)...

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 08-11-03 10:21

Ja, Lasse
Det er afhængig af mobilossen, det vidste jeg ikke, men jeg fandt ud af at man kan få RETURN frem ved at trykke 3 gange på 0-mellemrumstasten. Jeg har lige købt min første MB 3510i og findes der ikke en tegneoversigt over de forskellige tasters funktioner? Har søgt hos Nokia, men kunne ikke finde noget der og det står hellere ikke i brugsanvisningen.
Fordeler points senere!
He,he Claus

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-11-03 12:26

På en Nokia 3510i trykker du på* og holder den nede indtil den kommer frem...

Kommentar
Fra : Ibiz

Dato : 15-11-03 10:13

LOL

Kommentar
Fra : mbth

Dato : 07-12-03 18:15

Hvilken mobil har du ?