/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
virus eller ikke virus
Fra : jollyjomper
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 07-11-03 19:20

når jeg går fra min pc i 5-10 minutter skriver den virus identified worm/lovsan.A
c;\system volume information\ _restore(A304280E-7A42-4030-9A7D-3BFC54EF1741)\ RP63\A0010343.EXE så skal jeg køre min AVG 6.0 for at fjerne det. men der er ingen ting at "fjerne" og mit system køre fint, jeg har norman som sikkerhed og ad-aware 6.0 jeg håber der er nogle der hjælpe mig. om det er eller ikke.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-11-03 19:56

hejsa
prøv at gå ind på
www.spywarefri.dk
og scan med panda, den ligger under onlineværktøjer. Hvis den ikke finder noget, eller det ikke hjælper, så prøv at spørge i deres forum så skal de nok hjælpe dig af med problemet.
m v h

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 07-11-03 19:58

Prøv at kigge ind på : http://housecall.trendmicro.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-11-03 20:20

Installer Microsoft patch til dit styresystem: http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-026.asp
Kør din AVG og sæt den til at skanne alle filer. Også boot records mm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 20:48

Hør lige overover, det er en restore-fil, den kan man da ikke lige fjerne.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : jollyjomper

Dato : 07-11-03 22:08

Tak for svaret molokyle.jeg scannede ingen virus håber det bliver ved det.
tak til jer andre og god weekend.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-03 22:09

Nej du skal disable systemrestore før du kan fjerne den!

Kommentar
Fra : jollyjomper

Dato : 07-11-03 22:11

ikke forstået?