/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Headset lyder mærkelig...
Fra : kaad1
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 07-11-03 18:57

Har lige fået et helt nyt Logitech headset til 500 kr....... det duer fint pånær når jeg skal bruge det til det jeg faktisk har købt det til...... At spille CS....... Det lyder ligesom bare ikke rigtigt...... der er nogle lyde som ikke er der normalt som lige pludselig kommer..... og lyder er heller ikke helt klar..... nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 20:04

Hælder du surround-sound i dit headset ??? For så lyder det mystisk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-11-03 22:52

Først skal du sikre dig at du har de korrekte drivere til dit lydkort og headset (hvis det bruger drivere)!

Derefter skal du lige tjekke hvordan lyden er sat op i cs... Start cs, og gå ind i Configurations -> audio og sørg for at de to nederste er afhakket...

Hvis du har gjort det, og det stadig ikke virker, så skriv lige tilbage hvilket model dit headset er, og hvilket lydkort du bruger...

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 15-11-03 22:40

du skal gå ind i kontrolpanel og så skal du ta den der hedder tale (jeg har haft samme problem ) det er fordi at nogle com sætter sig til at få talen til at gå for hurtig eller for langsom (den skal så på nomal inde i tale)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:16

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>