/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Links på hjemmesider
Fra : hojriiskim
Vist : 476 gange
10 point
Dato : 07-11-03 18:32

Jeg har problemer med at komme videre når jeg trykker på et link inde på en hjemmeside. mange af den sker der ikke noget når jeg trykker på dem. kan det have noget med min computer eller softwaren og gøre, eller er det en fejl på alle siderne???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 20:20
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 20:51

Det lyder helt som om det er fejl på din hjemmeside, som om du ikke refererer til nogen link. Skriv navnet på hjemmesiden så kan man bedre "se" problemet.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 20:54

ellebye -> Jeg tror hojriiskim mener ALLE sider ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 21:22

>molokyle

Han skrive mange af dem, så jeg tror han kan komme ind på nogen af dem.

Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, hvis han uploader sine filer, at hen måske refererer til links på sin egen pc C:\ , og hvis ahn har slette nogle af filerne efter at have uploadet sker der selfølgelig ingenting.

Nu redigerer jeg online så har ikke det samme problem, men jeg kan huske problemet da jeg selv uploadede mine filer. Det er derfor jeg godt kunne tænke mig at se hans hjemmeside.

ellebye

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-11-03 01:26
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-11-03 07:06

prøv at dobbelt klikke på iconet der ligner to små sammenhængende skærme
i systray ved uret,understøttelse>reparer,det kan være at din DNS cache er
korupt eller ikke kan tømme sig selv,kommer der en box frem der siger at den
ikke kunne tømme DNS cachen så genstart og prøv igen,har du ikke iconet i systray så start>kontrolpanel>netværksforbindelser>højre klik på din forbindelse>reparer,tøm også dine temp internet filer,IE>funktioner>internetindstillinger>generelt>slet filer.
Manse9933

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 08-11-03 16:26

Har du popup stop program?
hvis ja, skal du deaktive, fordi meget link er en popup link!
MVH

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 09-11-03 13:02

jeg kan give det eksempel at når jeg tryker på de links i har lagt ind her, sker der ikke noget..

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-11-03 17:04

Hvordan ser jeg om jeg har pop-up killer program???
hvis jeg har, hvordan deaktiverer jeg det sÅ???

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 13-11-03 18:21

Prøv og åbne Explorer - klik på Vis - Værktøjslinjer
Hvis du ser en Pop up stop eller lign. værktøjslinjer! Prøv og åbne den værktøjslinjer, og så går ind i Indstilling - og jeg tror, der vil være et sted at du kan deaktivere pop up stop!
Jeg håber, at dette kan hjælpe!
MVH

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-11-03 19:35

Der er ingen værktøjslinie der hedder noget med pop-up... hvad skal jeg så gøre???

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 16-11-03 12:20

kan du ikke lægge et link til din hjemmeside, så kan det være at vi kan finde dit problem.

//Anne

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 16-11-03 17:46

Det er ikke min hjemmeside... det er hjemmesider i det heletaget. her er et par eksempler på steder hvor der ikke sker noget når jeg klikker på link: http://www.dr.dk/skum/roev/rockerne.asp - de links hvor man kan se afsnit af "rockerne".
http://www.gratis-ting.dk/ny/spilfilm/vis.php?id=942 - "klik her for at spille"-linket.

Kan det være noget med pop-up?

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 16-11-03 17:48

de links der er lagt ind her på siden, kan jeg heller ikke komme ind på...

Accepteret svar
Fra : Lasse_Madsen

Modtaget 10 point
Dato : 16-11-03 19:14

Jeg har det samme problem, og så installerede jeg Explorer 2002, så nu har jeg ikke det problem mere, men før jeg installerede det, højreklikkede jeg på linket og satte det ind i browserens adresselinie, så jeg kunne komme ind på siderne...

Du kan downloade Explorer 2002 her: http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Web_Browsers/Explorer_2002_Download.html

Husk, at du bare kan kopiere linket op i adresselinien...

Kommentar
Fra : VimS88

Dato : 20-01-04 21:30

Har du updateret dit windows så du har den nyeste version af Explore........????????

Du kan trykke på windows update i din start menu.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 21:46

Prøv i din browser at vælge Funktioner->Internet instillinger...->Avanceret->[Gendan Standarder]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 20-01-04 22:00

prøv at tømme dit temp-bibliotek

//anne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:16

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-08-05 21:33

Tak for svaret Lasse_Madsen.