/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billedebeskeder (MMS)
Fra : executor
Vist : 286 gange
100 point
Dato : 07-11-03 15:37

Findes der ikke et program til computeren, hvor man kan uploade et billede (Farve) til sin mobil fra computeren. Ligesom der er et program til at sende Nokia Logoer???

Jeg er lidt ked af at skal betale 15 .- for en billede besked

Kommentar
Fra : white_angel

Dato : 09-11-03 18:05

Ja der findes op til flere har du prøvet www.downloads.com og søg på MMS der er derbåde til den ene og den anden vej så skulle du være klar til at lege lidt.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 11-11-03 16:52

Du kan også købe et datakabel til din mobil telefon. så kan du redigere alt på den. jeg har selv købt en simens M55 med kabel og bruger den til at lave billeder til MMS som jeg så kan sende, og til kalender, ringetoner, og andet.
Det er en smart løsning, kablet koster godt mellem 150 til 400kr men det er jo heller ikke mange MMS'er.

Jeg henter bare det billede som jeg ville have sendt fra nettet og gemmer det på min pc og ovrføre det til min mobil.

Mvh
OLE

Kommentar
Fra : executor

Dato : 12-11-03 20:12

Olefahnoe.... Hvilket program bruger du til at gøre alt det via. datakabel???

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-11-03 21:39

Det jeg bruger er det som passer til min telefon siemens M55. det har jeg hentede fra deres homepage.
nu skriver du ikke hvilken tlf du har men der er sikkert et program på producentens homepage. Måske følger det med når du køber kablet.

Skriv bare igen hvis du har problemmer.

Mvh
olefahnoe

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 13-11-03 16:57

Er der en, der har de samme erfaringer med en Nokia 3510i???

Kommentar
Fra : executor

Dato : 16-11-03 19:12

Jeg har også en Siemens M55, men jeg kan ik finde det program du snakker om på Siemens hjemmeside

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 16-11-03 21:56

hej executor

Her er et direkte link til siden hvor du skal downloade programet

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/1,1652,HQ_en_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FM55%252Fdanda%252F_DASD,00.html

olefahnoe @ hotmail.com

Kommentar
Fra : executor

Dato : 19-11-03 17:19

Takker