/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan ikke sende svar!!!!
Fra : Mette_Dyhr
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 07-11-03 12:42

Jeg har flere gange prøvet at svare på spørgsmål
i nyheder, men mit svar bliver ikke registreret.

Jeg har prøvet at slette det der stod i ruden skrive mit svar og sende.
Jeg har prøvet at ikke at slette det der stod i ruden skrive mit svar og sende.

Hvad gør jeg galt?

Mette

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-11-03 13:10

Hejsa Mette

Når du svare på spørgsmål i nyhedsgruppen,kan der gå 3-9 timer før dit indlæg kan ses

Så du gør ikke noget galt,du skal bare vente

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-11-03 13:16

Tak Brian,
det er rart med ro i sindet og så kom min selvtillid
igen på rette niveau.

Mette

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-03 13:33

Hejsa igen

Nu kan du jo lige prøve at skrive et indlæg i nyhedsgruppen,og så prøve at vente de der 3-9 timer,for at se om jeg ikke har ret

Hvis jeg har,så husk lige at lukke spørgsmålet
lige oven over hver kommentar oppe til højre-står der accepter som svar-der klikker du og spørgsmålet lukkes.

Mvh Og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-11-03 14:46

Davs igen,
jeg har jo netop i formiddags forsøgt at sende 2 svar til sp. 1 i nyhedsgrupper,
og det der så virkelig slog hovedet på sømmet var, at jeg kunne se, at andre
svar blev reg. efter jeg havde sendt mit svar. Men som jeg forstår din forklaring
er disse to andre svar simpelthen blevet sendt 3 - 9 timer før det tidspunkt de er
noteret til på svar listen.

Jeg forholder mig afventende for at se om mit svar kommer til, derefter skal jeg
nok huske at lukke spørgsmålet ( tak for oplysningen).

Et knus fra

Mette

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-11-03 15:22

Hej Brian,
det der med de 3 - 9 timer hold så ikke i dette tilfælde,
det tog 24 timer før mine svar kom ind.

Mvh og glad week-end

Mette

Godkendelse af svar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-11-03 15:31

Tak for svaret briani.
Det var dejligt at få et beroligende svar og hurtigt.
Men som du måske har set så tog det altså 24 timer
før min svar var inde.

Go' week-end

Mette

Kommentar
Fra : eminem89

Dato : 27-11-03 15:13

altså nu har jeg købt svaret, så kunne jeg ligeså godt svare igen!
jeg vil bare give briani ret.
det er rigtigt det han skrev!
mvh. sarina