/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp processer
Fra : RaB
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 07-11-03 08:53

Jeg køre windows xp pro. når man trykker ctrl - alt - delete kan man se hvor meget din cpu bliver brugt, og min den står og køre mellem 98 - 100 på sysload32.exe Hvad kan jeg gør for det mega langsom, og har ikke noget åben..

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-11-03 08:55
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-11-03 08:57

Slå systemgendannelsen fra
kør en tur med panda http://www.pandasoftware.com/activescan/

hvis den har fundet noget, så tryk på see report og kopier det herind...

Derefter slå systemgendannelsen til igen

Så er den væk

Arlet

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-11-03 09:26

Humm..
Start med at trykke ctrl+alt+del og luk sysload32.exe ned
Derefter gå ind på www.google.com og søg på "ad aware". Download og opdater det derefter kør det
prøv så at genstarte og se om den stadig æder din processer kraft.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-03 12:19

Tror du har W32.Mimail.E@mm virus! Scan straks din maskine med panda som arlet siger!
Mere information her
http://fr.bitdefender.com/bd/site/virusinfo.php?menu_id=1&v_id=159

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-11-03 12:21

Tedd -> gemmer min kommentar kl 8.55 sig *S*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-03 12:22

sorry er lige stået op, arlet! *L*

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 12-11-03 09:29

Har du brug for mere hjælp, eller har du fået dit spørgsmål besvaret??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer en kommentar..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 12-11-03 09:31

DumDiDum

Enten det ellers er hans maskine gået helt død

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 12-11-03 09:39

Men ellers kan du gå ind og læse om den her
http://www.virus112.com/index.php?page=artikel&artid=811
tedd har ret det er en Mimail du har fået fat i dig der.