/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Championship Manager 03/04
Fra : MSondergaard
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 07-11-03 08:34

Hej Derude

Jeg har en søn på 9 år, der er totalt vild med at spille CM4, nu her i november udkommer det nye spil har jeg hørt.
Problemet er at det er på engelsk og det forstår han ikke endnu. Er der nogen der ved om der udkommer en patch, som vi kan installere så spillet bliver oversat til dansk, det kom der til CM4.

håber nogen vil være behjælpelig - da det er hans største ønske at få det nye på dansk.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-11-03 09:29

Det gør der jo nok - Men det ved vi jo ikke rigtigt før spillet udkommer

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-11-03 09:34

Men ellers hold øje med siden
http://www.sigames.com
De har patches til Championship manager.
Oppe i toppen er der et "flag" du kan trykke på som hedder "download" derunder er der alle diverse Championship manager updates.

Accepteret svar
Fra : Allbrain

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-03 02:16

I CM4 kan du vælge at have Dansk tekst. Og det kommer som standard i den nye.

Så, køb spillet og lad ham hygge sig

Godkendelse af svar
Fra : MSondergaard

Dato : 19-11-03 07:33

Tak for svaret Allbrain.