/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win2000 problem
Fra : moltov
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 07-11-03 08:33

Hej Herinde

Jeg har et problem med en pc'er. Den vil ganske enkelt ikke starte op. Den går til efter, hvor man kan trykke "F8", men derefter genstarter den. Også selv om jeg prøver at gå i Fejlsikret tilstand...Jeg kan simpelthen ikke komme på....

Er det en geninstallation, eller har i nogle gode idéer?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 08:43

Du har ganske givet fået denne grimme blastervirus på din pc. Om kort tid får du alle de henvisninger der kan gives for at rense den ud. Ellers er der efterhånden skrevet en del om den her i kandu, samt hvordan man renser sin pc.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-11-03 09:39

Øv. Så reinstallere den bare.

Moltov

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 110 point
Dato : 07-11-03 09:51

Du kan evt. gå ind her og checke for blaster først, før du reinstallere.

http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

og onlinescan for spyware (øverst til venstre), virus (øverst til højre) og trojaner (øverst til højre under virusscanner). Hvis disse tre onlinescannere ikke finder snavs kan det i hvert fald udelukkes.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-11-03 09:53

Hej igen... Ja, det ville jeg gøre, hvis jeg kunne åbne pc'eren Men tak for hjælpen, det er nok bare nemmest at reinstallere...Brugeren har fået afvide, at de skal gemme på netværket....Så det håber jeg bare hun har gjort

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 07-11-03 09:54

Tak for svaret ellebye.