/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
programmer i opstart
Fra : netg....
Vist : 300 gange
50 point
Dato : 06-11-03 20:07

når computeren starter op starter også programmer op i quik launch baren, ved uret og lydstyrke knappen. hvordan kan man indstille hvad for programmer skal starte sammen med computeren?

Kommentar
Fra : resten

Dato : 06-11-03 20:11

Start-kør-skriv msconfig.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 06-11-03 20:15

start-kør-regedit-hkey_local_machine-software-microsoft-windows-currentversion-run.
Der ligger alt der starter med maskinen mere hvis du ikke kan finde det under msconfig så kan du fjerne det her ved at slette det du ikke ønsker der skal starte op med windows.

Kommentar
Fra : netg....

Dato : 06-11-03 20:18

denne her får jeg når jeg laver kør-ms config.
Filen ’ms’ eller en af de tilhørende komponenter blev ikke fundet. Kontroller, at stien og fil navnet er korrekt, og alle nødvendige biblioteker er tilgændelige

Kommentar
Fra : resten

Dato : 06-11-03 20:19

Hvilket system kører du på ?

Kommentar
Fra : netg....

Dato : 06-11-03 20:20

windows 2000 pro

Accepteret svar
Fra : resten

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-03 20:23

Lige præsis win2k har ikke msconfig indbygget:)

Men du kan hente msconfig her til win2k
http://www2.whidbey.com/djdenham/Msconfig.htm

Eller brug Startup ControlPanel - freeware
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Godkendelse af svar
Fra : netg....

Dato : 06-11-03 21:06

Tak for svaret resten. Det var DEJLLIGT, Thanks mann.

Netg....

Kommentar
Fra : resten

Dato : 06-11-03 21:07

Jammen selv tak min ven :)