/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
super støvsuger?
Fra : Skorpion
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 06-11-03 17:52

Er der nogle der har kendskab til en støvsuger mærket filter queen. Jeg har hørt at den skulle være rigtig god pga. dens sugeevne og filter, men er den de mange penge værd?

På forhånd tak
Hilsen Skorpion

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-03 19:30

Mange firmaer er gode til at lave semividenskabeligt udseende undersøgelser, der ikke holder i byretten. Jeg ved ikke om det var dette mærke,men erfaringerne siger, at amerikanerne tit finder på noget der ser indviklet ud, og med mange lange forklaringer påstår at de har løst den gordiske knude; og det viser sig så alligevel, at det ikke holder en meter.

Med andre ord: vær kritisk over for de argumenter de bruger, og tag ikke alle undersøgelser for at være videnskab.

Kommentar
Fra : Skorpion

Dato : 06-11-03 22:16

Tak for kommentaren.....

Nu har vi så godt nok købt en pakke med luftrenser og støvsuger. Vi har haft det i brug, er det så for sent at levere det tilbage til forhandleren? Der er 14 dages returret på produkterne, hvilket dog er betinget af, at varen ikke havde været i brug.

Hvordan stiller det os?

På forhånd tak
Hilsen Skorpion

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-03 23:25

Hvis støvsugeren har været taget i brug, kan I ikke returnere den,
medmindre I kan påvise, at I ikke har fået den vare, I har betalt for.

Men er I da ikke tilfredse med støvsugeren?

Jeg har den ikke selv, men jeg har set den i funktion, og på
mig virker den bare rigtig lækker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-03 23:39

Forstår ikke rigtigt dit spørgsmål.
Hvis du har købt den omtalte støvsuger, ved du så ikke om den er pengene værd?
Hvis du er utilfreds skal du over for forhandleren kunne bevise, at den ikke lever op til kravet, som de reklamerede med.
Du kan evt. henvende dig til forbrugerstyrelsen, hvis du er utilfreds med produktet.

mvh ans

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-11-03 23:54

Hvis den er købt på nettet, har du altid 14 dages returret, fra du modtog den, også selvom den har været brugt, for ellers kunne du jo ikke vide hvordan den var at bruge, men det er muligt du skal betale poser mm.
Hvis den er købt i supermarked, vil de nok også tage den tilbage, skynd dig at ringe.
Hvis den er købt ved en støvsugermand, så ring til ham, det kan være i kan handle med en anden støvsuger.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Skorpion

Dato : 07-11-03 16:47

Tak for svaret A.C.Rosmon.