/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Glaskeramisk komfur
Fra : hazen
Vist : 2063 gange
100 point
Dato : 06-11-03 16:29

Min glasplade er gået itu til mit VOSS ELK 812-1, hvad gør man, kan man få denne som løsdel og kan man selv skifte den.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 06-11-03 16:52

Det er urolig nemt selv at skifte,men kan det betale sig,jeg gav 2700 kr for min,prøv at søg på nettet.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 06-11-03 17:00

Hej Hazen !

Det er korrekt, som Ole skriver, at en sådan plade er "rasendes" dyr i indkøb !

Men ! - Har du overvejet din forsikring ? - Jeg har i tidernes løb skiftet flere glaskeramikplader ved
hjælp af forsikringsdækning !

- Villaforsikring ( eller hvad de nu kalder den ) - "Glas og kumme"

Denne forsikring dækker også typisk montørløn !

Hvis ikke du har en sådan forsikring, eller hvis din selvrisiko er for stor, er du meget velkommen til
at kontakte os - Jeg vil gerne give dig en fornuftig pris på en sadan plade !

MVH. - Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-11-03 17:52

Hej Hazen.

Hvis du bor til leje, skal du have en glasforsikring for, at du får dækket glaspladen. Bor du i egen bolig og du har en bygningskaskoforsikring, indgår der altid glasforsikring i denne type forsikring. Der er som regel ikke selvrisiko på glasforsikringen hvis du bor til lej. Bor du derimod til eje, så kan du have fra 0 kr. og op til ca. 3000 kr. Kik i din police/forsikringsbetingelser og se om du har aftalt med dit forsikringsselskab om du har selvrisiko. Jo større selvrisiko jo mindre skal du give i præmie.

Hej fra alka