/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
genstart af computer
Fra : frederikshavn
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 06-11-03 14:11

hvorfor genstarter min pc'er lige pludselig,inden den genstarter kommer der en advarsel op om at computeren genstarter om 45sek,jeg har ingen virus,og har kørt en trojan scanner,og har været inde og slå genstart ved systemfejl fra,det er lige pludselig den gør det,jeg kan bruge puteren i en hel dag uden den gør det,men lige pludselig kommer den advarsel op,og LORTET genstarter,jeg har xp pro,som styresystem

Kommentar
Fra : als

Dato : 06-11-03 14:43

Hvor ved du fra at du ingen virus har? Har du onlinescannet for ellers gør det her:http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Først for spyware, så for virus og så for trojaner.
Derefter lukke port 135
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#DCom
og så endelig denne opskrift:
http://www.spywarefri.dk/virus.htm#msblast
så skulle sagen være løst. Men gør det i den rækkefølge jeg angiver.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-11-03 16:01

Blaster Blaster Blaster
Det er det Blaster gør, få dig en scanning af din pc
http://housecall.trendmicro.com/

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-11-03 16:41

den fejl der kommer op hedder noget med:AUTHORIT/DYSTEM

Accepteret svar
Fra : SuperLullu

Modtaget 20 point
Dato : 06-11-03 16:46

Hej jeg kan sende dig et program der kan fjerne det... indtil videre er du nød til bare at trykke start -> kør og så skriv "shutdown -a" uden "" når viduet med fejlen kommer op...

har du evt MSN kan du adde mig på Martin_Louis@msn.com så skal jeg nok sende programmet til dig, eller send en mail til antivirushjaelp@lullu.dk

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-11-03 16:50

den felj der kommer op heffer noget med:AUTHORIT/system,og hvordan likker man port 135

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 06-11-03 16:58

Hvis du prøvede de links ALS angiver ,kunne det være der var en forklaring
Ole

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-11-03 17:00

der står også noget med remote procedure call sluttede uventet

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-11-03 17:37

Tak for svaret SuperLullu.