/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
grafikkort,men hvilket.
Fra : polpot
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 06-11-03 08:51

jeg er ved at lave nogle specifikationer, til min nye pc......men hvilket grafikkort skal jeg vælge, jeg vil gerne spille de nyeste spil, men måske behøves jeg ikke et kort til 3000........hva er hot og hva er not
polpot

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 06-11-03 09:28

GeForce FX er godt, ca. 500 kr. for det på www.BJtrading.dk eller www.Edbpriser.dk eller www.intel.dk eller www.Zitech.dk en af dem kan du få et godt for, og du kan også spille med det grafikkort, det er egnet til spil, + office. Husk porto -50 kr.

Hilsen Dark_magician.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-11-03 10:15

http://www.prc-data.dk/ har et stort udvalg af pc'er fra ca 2500. og op.
kombinationerne er mange og sammensætningerne er fornuftige.

Performance AMD Athlon XP 2000+, 64MB GeForce4 MX440
http://www.prc-data.dk/ProduktlisteFrame.asp?KategoriID=22&VaregruppeID=1

men kik selv
God jagt.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : quickshaw

Dato : 06-11-03 12:23

FX 5200 er i de fleste tests dårligere end MX440 !!!
MEN..FX 5200 understøtter DirectX 9

Asus geforce4 ti 4200 kan fås til omkring 800.Kr hos
blandt andre føniks-computer (www.foeniks-computer.dk)
TI 4600 & TI 4800 er dersværre ikke til at få fat i....

Men lad være med at købe FX 5200 !
(her desværre lokket min lillebror til at købe et = fejl)

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 11-11-03 15:21

hva med det der hedder geforce fx 5900 ultra.....det har jeg bestilt men jeg kan nå at stoppe det endnu...er det godt eller dårligt
polpot

Kommentar
Fra : crha

Dato : 14-11-03 17:54

GeForce FX 5900 Ultra er en meget godt kort. En af mine venner har GeForce FX 5900 og den kører alt =)