/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilforhandlere over grænsen(tyskland) Fa~
Fra : martinussen
Vist : 1146 gange
100 point
Dato : 05-11-03 23:28

Hej

Vi står snart for udskiftning af vores kadett, og da min far kører ca. 180 km. om dagen på arbejde og retur.. Så kunne det nok være smart med en Golf TD.. Så vi har tænkte på at importere en fra tyskland, kan man ikke finde dem billigere dernede?

Prisklasse med nr. plade 50'000 - 100'000 kr..

Ligger der nogle ordentlige forhandler over grænsen, helst sæd/aventoft grænsen (tønder siden) muligvis den anden side også flensborg.. Det ville være fint hvis forhandleren kan tale dansk - Nogle der har købt bil over grænsen, og kan anbefale en forhandler?

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 06-11-03 19:47

Hej.
Jeg har kun købt brugte hos private, men har da også haft kontakt med forhandlere dernede.
Min opfattelse er at bilerne generelt er i bedre stand og har mere udstyr i Tyskland,
men man skal stadig være vågen med hensyn til priserne dernede.
Her er et link til forhandlere i plz 25, hvis du oppe i adresselinien ændrer postnummeret til 24 kommer forhandlerne fra Flensburgområdet frem.
http://autovona-z.de/PLZ25.HTM

Jes