/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Mauritius
Fra : agf96
Vist : 366 gange
500 point
Dato : 05-11-03 23:09

Da jeg er inviteret til Mauritius om kort tid og skal bo i Troux en Bixes eller sådan noget, vil jeg gerne vide noget om der er et dykkercenter i nærheden og hvor langt det ligger fra "nattelivet" på øen. (Haster)

Hans

Accepteret svar
Fra : oleeliassen

Modtaget 510 point
Dato : 05-11-03 23:18

Jeg havde selv fornøjelsen af at være på ferie der i foråret, glæd dig. I troux en Bixes (hvis det er stavet rigtigt) ligger der et dykkercenter som jeg selv benyttede, det hedder DiveDream og du kan finde det på www.divedream.net. De var rimligt profesionelle og vi var på nogle fede ture. Hvad natteliv angår sker der ikke rigtigt noget i byen, men små 10 km. derfra ligger Grand Bay, hvor der er et par natklubber og Diskoteker. Ellers skal du ta´ge til hovedstaden Port Louis som ligger ca. 25 km derfra, hvor der givetvis er større udvalg (var der ikke selv om natten). Du tager bare taxi's rundt hvor du skal, det koster kun en brøkdel af hvad det koster herhjemme.

-Ole

Godkendelse af svar
Fra : agf96

Dato : 05-11-03 23:24

Tak for svaret oleeliassen.

Jeg har lige tjekket hjemmesiden, der hedder www.divedream.net og ikke .ne Byen hedder Trou aux Biches, men det er den samme vi taler om.