/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Java Games
Fra : BurningThunder
Vist : 242 gange
50 point
Dato : 05-11-03 20:15

Hej.

Nogle der kender en HP eller flere hvor man kan DL java spil gratis
Jeg har haft en side hvor man kunne hente Gameloft spil
det er jo kvalitets spil man skal have nu til dags.
Men jeg kan ik finde den mere. For ellers koster de jo penge.
Ps. Jeg har en 5310i, så de skal helst være dertil.

Mange tak.

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 06-11-03 10:35

Det findes ikke gratis, men prøv www.12send.dk eller google og søg free dl java

Mvh Dark_Magician

Kommentar
Fra : white_angel

Dato : 09-11-03 18:00

Jeg har selv haft samme problem, de vil have mange penge for alt for små ting. Men jeg arbejder på finde en compiler til det mobile Java så kan man jo selv finde nogle sjove spilkoder. Det kan du jo også prøve