/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
papdøre
Fra : snuggeben
Vist : 1673 gange
100 point
Dato : 05-11-03 14:01

Hej!

Nu har jeg drønet rundt inde på internettet, men ingen steder kan jeg finde, hvor man kan købe nye papdøre henne. Så hvis der er en eller anden, der har lidt styr på det, ville jeg blive meget glad for en melding!
Jeg venter spændt!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 15:27

Når du skriver papdøre, mener du så de der tynde finérdøre?...

Venligst
Mango

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 05-11-03 15:28

Jeg vil foreslå, at du ringer til den lokale tømmerhandel/byggemarked.

Hilsen nyfigen

Kommentar
Fra : jacoba

Dato : 06-11-03 11:02

har du prøvet www.olt.dk

Kommentar
Fra : jalaha

Dato : 06-11-03 17:24

Hvis det er de typiske tynde gamle brune finérdøre der er tale om kan man "restaurere" dem med nogle plastik-plader med udskæringer der ligner træ man beklæder hver side med. De er hvide. Kanten på døren males. Resultatet er overraskende godt!

Så er man ude over at nye døre ikke passer til karmene/beslagene.

Har fået fat i nogle gennem Bauhaus, Tåstrup.

Kan muligvis fremsende et foto af resultatet + mere produkt-info hvis interesse.

Mvh
Jalaha

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-03 13:45

Du mener sådan nogen, der består af en træramme, og hvor resten er tværstillede papstrimler spærret inde mellem to sider hård masonit. Altså en "indvendig dør". Dem burde du kunne finde i ehvert byggemarked, bare du bruger det rigtige ord. Og så er de som regel fineret og lakeret.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-11-03 08:26

Snuggeben...kunne du tænke dig at kommentere lidt af det der er blevet skrevet??

Venligst
Mango

Godkendelse af svar
Fra : snuggeben

Dato : 11-11-03 13:48

Tak for svaret pbp_et.