/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hans Jessen f.o 1789 Jernved Sogn
Fra : B.Lindberg
Vist : 823 gange
50 point
Dato : 05-11-03 13:12

Jessen Hans f.o.1789 Jernved S †­­19/03 1869 Vorbasse S g.m Anne Jensdatter f.o.1787 S.Omme g.o.1815?? Børn:Jes*­­30/4 1815 Jernved S-
Jens*­­10/10 1816 Jernved S-Christian*­­24/9 1818 Heinsvig S-Hans Christian*22/10 1820 Heinsvig S-Maren*25/3 1823 Vorbasse S-Johanne*4/11 1826 Vorbasse S-Else*30/11 1829†­­17/1 1831 Vorbasse S
Oplysninger om Hans og Anne's forældre og evt søskende,og børnenes efterslægt søges
Hilsen B.Lindberg

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 05-11-03 13:17

hej

prøv www.degulesider.dk

hilsen Dark_Magician

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 05-11-03 13:17

hej

prøv www.degulesider.dk

hilsen Dark_Magician

Kommentar
Fra : senta

Dato : 05-11-03 21:35

Her er 5x Hans Jessen fra Ribe amt.
derudover er der denne Johanne Hansdatter, er det din

prøv at søge på FS:
http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp

IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Denmark
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

JOHANE MARIA HANSDR
Female

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth:
Christening: 05 NOV 1826 Vorbasse, Ribe, Denmark

Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: HANS JENSEN Family
Mother: ANE JENSDR

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:
Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type:

C207831 1755 - 1829 0051711 Film NONE

Sheet:

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 30 http://www.familysearch.org v.2.5.0

You searched for: Hans Jessen, Birth/Christening, 1784 - 1794, Ribe, Denmark, Denmark
Exact Spelling: Off
[refine search]
Prepare selected records for download

International Genealogical Index / Denmark - 5
Select records to download - (50 maximum)
1. HANS JESSEN - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 09 JUL 1786 Vamdrup, Ribe, Denmark

2. HANS JESSEN - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: 1791 Nebel, Vorbasse, Ribe, Denmark

3. HANS JESSEN - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 27 FEB 1791 Vorbasse, Ribe, Denmark

4. Hans Jessen - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: 1792 Vester Vedsted, Ribe, Denmark

5. HANS JORGEN JESSEN - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: 04 AUG 1794 Janderup, Ribe, Denmark

prev | next Prepare selected records for download

Kommentar
Fra : h.jessen

Dato : 20-12-03 13:59

Kære Hr. Lindberg, mit navn er Hans Jessen og jeg bruger slægtsprogrammet BK6. og jeg kan sikkert hjælpe dig med oplysninger om Johanne Hansdatter, men derom senere.
Jeg vil gerne have din e-mail adresse og di post adresse, måske bor vi ikke så langt fra hinanden. Min e-mail adresse er <hans.jessen@stofanet.dk>
Håber vi får noget ud af det, da jeg også har nogle huller jeg gerne vil have lukket.
Hans Jessen og Ane Jensdatter i Vorbasse er mine tipoldeforældre.
Jeg håber meget at høre fra dig. Venlig hilsen, Hans Jessen. GOD JUL!

Accepteret svar
Fra : h.jessen

Modtaget 50 point
Dato : 20-12-03 20:10

Jeg kan tilføje at jeg har en del gamle billeder, bl a. af hans jessens moder Maren Hansdatter, der var gift med Jes Hansen (kaldet Jes kræmer). Også fotos af min bedstefader og hans søskende.
Jeg har også kopier af en del skifter, fæstekontrakter og skøder, bl.a. kopi af skødet, da hans jessen 1 køber Skølvadgård af Søren Bjerrum, 1939

Godkendelse af svar
Fra : B.Lindberg

Dato : 20-12-03 20:56

tak for henvendelsen
Jeg har sendt en mail til dig