/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Spywarefri
Fra : Smukke_Ole
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 04-11-03 17:22

Hej !
Her i eftermiddag ville jeg lige ind på www.spywarefri.dk, men blev mødt af et krav om brugernavn og kendeord, hvilket er helt nyt for mig.
Er der nogen, der ved noget ?

Smukke_ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 17:38

Jeg har lige afprøvet denne vej.
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Jeg kom direkte ind, men den første med stempel på virkede ikke.
Den lige under virker.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 17:48

Hej. Den nævnte beder også om brugernavn m.v. Jeg har en genvej liggende på skrivebordet som normalt virker direkte til on-linescan. Den beder også pludselig om bruger o.s.v.
Noget er galt
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-11-03 18:17

Det samme her.

ellebye

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-11-03 18:17

-> emesen

Hvis du kommer lige ind, så er du dygtig (eller heldig)
Check lige hvad ibasa skrev. Jeg er ude for det samme, og mener det samme.
Har du prøvet fornylig ? d.v.s. efter kl. 15 idag.

Smukke_ole

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 18:34

jeg vil sige at det er det samme her: beder om bruger osv.... var inde i lørdags og kigge efter opdateringer osv og der var alt fint!

emesen hvis du kan komme ind så er du heldig eller dygtig, har prøvet flere gange uden held!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 18:35

Prøv mit link.
Emesen.
testet Lige nu .

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 18:35

Har lige stillet et spørgsmål her. Spurgt om det var med vilje at det nu er sådan.
http://www.hostedstuff.com/services/forum/?id=1903
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 18:39

80 % af det jeg laver er held - resten virker ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 18:44

emesen jeg har prøvet dit link lige nu og tidligere......
har selv det liggenden som genvej!
resultat: det er stadig det samme!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 18:55

Emesen Din lille
Det VIRKER IKKE
Du har måske ret i at 80 % hos dig er held. For mit vedkommende tror det hos mig er 90
Never mind. Det er squ da mærkeligt.
Sren i Rskilde direkte fra Margrethespiret.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 18:59

Løsningen kan være denne:
Jeg har ingen anti-virus/anti-spyware programmer liggende/kørende.
Jeg bruger HD backup i stedet - og lidt held.
Testet igen:
først denne:
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
og videre til denne:
http://www.doxdesk.com/parasite/
Resultat:
Your browser has been checked for parasites. None were found. (However this script cannot detect all of them!)
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 19:04

Davs igen
Første virker ikke, kan ikke komme ind
Anden virker og er til at komme ind i
i

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 19:11

Hallo-hallo
Spørgsmål fra ibasa og svar fra Arlet.

Oprettet Nov 4, 2003 5:19 PM

--------------------------------------------------------------------------------

Er det med vilje at man for at komme til www.spywarefri.dk skal have et brugernavn, kodeord og domæne ?
Rendyrket selvlært amatør med et begyndende sikkerhedsparanoia. Brugerniveau.

Arlet
Oprettet Nov 4, 2003 6:00 PM

--------------------------------------------------------------------------------

I følge Perhaps fra www.spywarefri.dk. "De har lagt siden over på en anden server og så er der stødt problemer til, de arbejder på højtryk på at få det i orden igen

For selvfølgelig skal der ikke være password på siden..."

Arlet
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 19:38

hmm - så kalder i mig ikke dygtig alligevel - øv
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 19:48

NNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIXXXXXXXXXXXXXXXXX.
Og her slog heldet heller ikke til. Men op med humøret. Månener i tiltagende og står 25 grader over hosisonten.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-11-03 20:21

Jeg har også været i kontakt med det team. Det arbejder på højtryk, men fejlen ligger på webhotellet. Der skal ingen password på siden. Det er det eneste jeg ved indtil nu.

Kommentar
Fra : aovergaard33

Dato : 04-11-03 23:48

Ja det er jo slet ikke sjovt det her. Vi er ved at skifte webhotel, og fra php til asp, og der er et eller andet som er gået helt galt. Det er selvfølgelig slet ikke meningen, at vores brugere skal til at logge sig ind på vores side.
Vi arbejder i øjeblikket på højtryk for at få løst dette store problem, men vi kan ikke få kontakt til webhotellet før i morgen kl. 10

Der er ingen som er mere kede af det skete end os, og undskylder mange gange for denne fejl, også selvom vi er helt uden skyld i det skete.

I mellemtiden skal alle være velkomne i vores forum på adressen: http://www.hostedstuff.com/services/forum/?id=1903 Den er heldigvis ikke nede.

Mvh.
Aovergaard/TeamSpywarefri

Accepteret svar
Fra : aovergaard33

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-03 13:11

Jeg kan nu fortælle at Spywarefri.dk nu er oppe at køre igen. Det viste sig at personalet på vores webhotel havde glemt at trykke på en knap før de holdt fyraften.

Det er godt nok en fejl som man næsten ikke kan tilgive, men vi må håbe at det aldrig nogen sinde sker for dem igen. Vi på Spywarefri underskylder mange gange for denne fejl, og håber at i fortsat vil gøre brug af vores hjemmeside.

Mvh.
Aovergaard/TeamSpywarefri

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-03 15:15

Takker og bukker - det var dejligt at høre.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-11-03 19:45

Også et tak herfra. Den er uundværlig den side.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 18:50

Hej kandu.dk spørger Smukkeole
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 1.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 17:06

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 1.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-11-03 19:20

>ibasa du kan sikkeret lige så godt tale til en mur eller slå i en dyne det kommer ud på eet.

ellebye fra omegnen af Roskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 19:32

Tja..........Det har du nok ret i. Men de ændrer ikke det faktum, at jeg finder det uforskammet og når jeg kigger i mine abn. så kommer mit p*s i kog.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-11-03 20:05

Jeg kan kun give dig samt at kandu på en eller anden måde løser problemet.

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 30-01-04 16:26

Tak for svaret aovergaard33.