/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
gag
Fra : lmusdk
Vist : 863 gange
18 point
Dato : 04-11-03 16:28

Hej alle

Er der en af jer der ved hvor man køber såkaldte "træningsgolfbolde" - efter sigende særdeles gode som gag og med store justeringsmuligheder. Jeg har prøvet i flere sportsforretninger men uden held - så helst en forretning i Kbh's området.

På forhånd tak
lmus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 16:34

>lmus
Jeg er på Herrens Mark Hvad i alverden har golfbolde tilfælles med sex??
Fortæl fortæl

Frida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-11-03 16:46

Er dette butikken for dig.
http://www.abdirekte.dk/

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 17:02

Fy for skam Teil
Den butik ligger tivertifald ikke her i Jylland*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 17:08

tja hmmm golfbolde og sex??? fortæl, fortæl endelig!!!!

tutfis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-11-03 17:11

Stort smil, Frifaflip.
Spørgsmålet står under gag, mit svar kunde ikke
blive anderledes. Jyde som jeg er.
Herefter kun alvor.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 17:12

thi hi teil
frida du kan sikkert finde en butik som minder om den i jylland!!!
hva frida har du set bamses billedebog =tivertifald!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-11-03 17:12

Undskyld, Fridaflip skal det være

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 17:18

vi må vist bære over: imusdk er vist ny bruger!!!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 17:22

Jaaa måske - men han/hun ved noget som jeg ikke ved......
Hmm store justeringsmuligheder??? Hva' skal det dog bruges til???

Frida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-11-03 17:49

Nu tør jeg ikke mere.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 17:59

hmmm store justeringsmuligheder; hva mon det dog skal burges til???
golfbolde og sex........?
vil vi overhovede vide det.......................

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-11-03 20:03

Det er godt nok morsomt det her...og meget rodet, jeg fatter minus!!!

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 20:26

>Teil
Du er en tøsedreng
>lmusdk
Du må ud med sproget ellers ka' jeg sgu ikke sove i nat*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : lmusdk

Dato : 04-11-03 20:32

Det er klart at vi ikke taler samme sprog og jeg her er udsat for megen gas - men det er nu jer der er meget gal på den. Spørgsmålet er helt seriøst og legetøjet kan bruges også i Jylland

Det er en hullet plastikbold, som man via en snor eller rem trukket (igennem hullerne) kan bruges som gag i bondage-/SM relaterede lege - justeringsmulighederne skal måske også have et ord med på vejen fordi hvis han f eks trækker snoren midt gennem bolden kommer gag'en til at sidde langt ude i munden og hvis man trækker den tæt på "forkanten" ja da kommer bolden godt ind i munden og lukker effektivt for sprog og lyd ganske som de ballgags man kan købe i sexbutikker for mange penge.

Jeg prøver - modigt ?? - at spørge igen ved nogen hvor man køber sådanne bolde

på forhånd tak
lmus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-11-03 20:36

ok fridaflip jeg samler mod
og lmusdk der kan jeg ikke hjælpe dig, desværre
men google kan finde mange butikker på stribe,
det er måske noget de fleste har hjemme.
held og lykke

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 20:40

>lmusdk

Tak for oplysningen og nej desværre - jeg ved ikke hvor man kan købe denne bold?

Frida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-11-03 21:25

fridaflip
jeg så for mig, bolde (2 stk) på en snor. som kvinder kan anbringe et sted
nogle kan vibrere.
Det er ikke i munden hun går med dem, hvor må du gætte.
Rødmende slutter jeg her.
Har du flere spørgsmål, må jeg have tid til at forberede svar.
Sov nu godt, drøm dejligt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-11-03 23:23

Hvor stor er sådan en bold?? Er den på størrelse med en golfbold?
Jeg sidder nemlig lige og kikker på noget kattelegetøj Ja undskyld griner altså lidt, men jeg er seriøs nok...det er en bold med huller i, men den er på størrelse med en tennisbold...den kan ikke bruges vel?

Venligst Mango

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-11-03 00:24

Jah mango hvad svarer jeg på det?
Det kan være størrelsen der gør det.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 08:09

Teil...nu var det jo heller ikke liiige dig der skulle svare vel? *GG*.....Men det er jo IKKE størrelsen der gør det!!!

Mango

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-11-03 09:05

ok

Accepteret svar
Fra : ThomasG

Modtaget 18 point
Dato : 05-11-03 10:57

Hej Imusdk

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvor du kan købe en træningsgolfbold, men i mangel af bedre kan man godt bruge en almindelig golfbold i f.eks. en nylonstrømpe.

Lig golfbolden ind i strømpen på midten og bind en knude, så den ligger inde i knuden. Som regel vil knuden ligge oven på bolden og dermed give dig den ønskede effekt, hvor bolden er langt inde i munden.

Have fun

ThomasG

Godkendelse af svar
Fra : lmusdk

Dato : 05-11-03 11:16

Tak for svaret ThomasG.

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 05-11-03 11:19

Selv tak !!!!

Det var måske ikke lige et svar på dit spørgsmå, men et brugebart alternativ.

ThomasG

Kommentar
Fra : lmusdk

Dato : 04-01-04 00:42

Der var åbenbart ikke nogen der kunne hjælpe rigtigt, men så må man jo selv på jagt. I legetøjsforretningen Toys'r'us fandt jeg hvad jeg søgte. I en pakning med 4 stk bolde i plast og i golfstørrelse til en 20,- - se det kunne man jo ikke få til den pris - via det etablerede pornmarked. En tynd lædersnor igennem og det virker.

I øvrigt havde de en plastbold der var lidt større til 10,- så den store tegnebog var fremme den dag. Plastbolden kan man så bor hul i (frys den først i et døgn og pas på fingrene).

Så kære venner så kom jeg så lang - men høre gerne fra andre om dette emne - en såkaldt antisnakkemaskine.

Kærlig hilsen
lmus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-01-04 15:16

Jamen tillykke med dine bolde.
Håber ikke nogle kommer til skade ved denne sexleg

Hmmm.....sgu da træls at man slet ikke kan sige noget. Man kunne jo ha' noget vigtigt at fortælle mener jeg. (Fx. "jeg ska' tisse")
Det må så vente til bagefter kan jeg forstå. Øv!!!

Frida..

Kommentar
Fra : padder

Dato : 17-01-06 23:16

øh trænings golf bolde kan såmænd købes i bilka.. 4 sk for 25.-