/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
The 5% Community
Fra : ThomasMS
Vist : 367 gange
250 point
Dato : 04-11-03 10:12

Kan nogen her forklare mig, hvorfor T5PC ikke er et pyramidespil, samt hvorvidt det vil være fornuftigt at smide penge i dette projekt?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-11-03 10:31

Hej Thomas
Så vidt jeg har forstået T5PC så er det opbygget efter multimarketing. Det er der ikke noget galt i, men lad være med at tro, at man kommer sovende til sine penge... det gør man ingen steder!
Der er andre firmaer, som bygger på multimarketing f.eks Herbalife
Umiddelbart ser idéen godt ud, men det er altså pokkers svært at gennemskue alle krogene i T5PC's multimarketing's princip... så meget kender jeg dog ikke til dem. Afvent og se hvad andre kommer op med!
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-11-03 12:30

Hej Thomas
Du kan læse mere om T5PC på http://www.altena.dk/5percent/index-DK.html

Citat
Her er hvad du kan forvente!
Circa 5 procent af verdens befolkning, lever "det gode liv", det liv de selv har valgt. For nogen kan det være økonomisk frihed som er drømmen, mens det for andre handler om at kunne gjøre noget helt andet end det de plejer at gøre.

I en hektisk og rutinepræget hverdag er det let at udsætte sine planer til senere, og mange savner en mulighed for at gøre drømmen til realitet.

The 5% Community ønsker at give flere mennesker mulighed, motivation og mod til at tør give drømmen en chance, samt økonomisk frihed til at kunne realisere den, - så flere kan komme til at leve det "gode liv" og få mere harmony mellem de elementer, der indgår i det "gode liv".

The five percent community (The 5PC), er et selskab, som sørger for økonomisk frihed for mange mennesker, fra hele verden, lige som dig. 5PC er et helt nyt Norsk internet baseret NetWork marketing selskab, med online aktie handel (intern børs) Webshop og rejsebureau for medlemmer. Vi bliver verdens-omspændende, og har som mål, at blive et af verdens største og bedste netværk marketing selskaber.

The 5PC, er et norsk registreret aktieselskab (The five percent community invest A/S) med 2 datterselskaber, det er samtidig et network marketing selskab. Aktierne er rigtige aktier i selskabet. En del af selskabets aktiekapital investeres i ferie og kursus ejendomme, på eksklusive feriesteder som Bahamas og Jersey.
Aktierne udbydes til salg blandt medlemmerne, og aktien handles daglig medlemmerne imellem, på vores interne børs.

Ved at købe en af opgraderings-pakkerne (aktiepakker), bliver du medejer i selskabet og medejer af eget network marketing selskab. Ved at købe en pakke, deltager du automatisk i Network marketing delen og du har mulighed for at tjene penge på at bygge netværk - ved at introducere andre til konceptet. En del at pakkens pris, er medlemsafgift for at deltage i network marketing delen og går til kommissions til netværket. Produkter i pakken er forskellige kombinationer af bøger og video og medlemsgoder som rabat på webshop og rejser.

Tjen penge:
Du kan tjene penge ved at blive opgraderet medlem i The 5PC.
Der er 2 helt forskellige måder at tjene penge på. Du kan købe aktier i selskabet, i form af en opgraderings pakke evt. suppleret med ekstra aktier og tjene penge på en eventuel aktie stigning, eller du kan tjene penge på at bygge netværk (eller begge dele).

Elers er der også alle disse links at tæske sig igennem:
* http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=T5PC&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
eller den internationale version af Google-søgningen
* http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=T5PC&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Hygge...
Søren