/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
MessengerReklame
Fra : bingo123456789
Vist : 318 gange
20 point
Dato : 04-11-03 08:53

Hvordan undgår man, at den efterfølgende reklame til messenger 6.0/6.1 dukker op, og holder op med det i fremtiden?

Accepteret svar
Fra : resten

Modtaget 30 point
Dato : 04-11-03 09:25

Ved ikke om det er dette du mener men klik på funktioner-indstillinger-generalt og fjern hakket vis msn startside når der logges på.

Men ellers må du lige sige til hvis det er andet du tænker på.

Godkendelse af svar
Fra : bingo123456789

Dato : 04-11-03 11:25

Tak for svaret resten.
Det var lige, det der skulle til.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-11-03 15:28

>bingo123456789

Har ikke helt forstået dit råd - Jeg har en pop up der er møg irriterende, som hedder "Tjenesten Messenger" - de er vel ikke samme som MSN.

Jeg kan ikke blokere for den, da jeg ikke kan finde pop up'ens adresse under egenskaber. Jeg kan klikke på krydset i hø. hjørne, og så forsvinder den, men den komme hele tiden igen. Hvad kan jeg gøre????

mvh
Ram

Kommentar
Fra : bingo123456789

Dato : 04-11-03 16:40

>ram2

Når Messenger vinduet fremkommer, hvor du kan se dine online-venner, (ikke den med reklamen), går du op i menuen -Funktioner. Her vælger du - Instillinger... Så vælger du fanebladet - Generelt, og fjerner det flueben ud for: - Vis MSN i dag, når jeg logger på Messenger.

Så skulle den være ordnet!!! Det virker i hvert fald for mig. GL!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-11-03 16:46

>bingo123456789

OK tak - så er jeg med - så kan jeg bedre forstå dit råd

Det MSN du refererer til, er den jeg IKKE vil ha' fjernet. Tilbage står så hvordan man i hede hule he........fjerner den evigt tilbagevendende pop up fra "Tjenesten messenger"?????

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : resten

Dato : 04-11-03 18:04

Skriv services.msc i kør find messenger og sæt den til manuelt så bliver du fri for popup's i messenger