/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T9 eller "easy tab" til P800?
Fra : Lantner
Vist : 268 gange
200 point
Dato : 04-11-03 07:58

jeg har en P800 og er ganske glad for den, men det irritere mig at der ikke er T9 på. Da beskrivelsen P900-eren udkom så jeg at der var T9 på... jeg ringede til sonyericsson og spurgte om der udkom en version til P800, men det mente de ikke! De oplyste mig om en funktion der hedder "easy tab"( er ikke sikker på at det er stavet rigtigt) der skulle gøre sms-skrivningen lettere. Er der nogen, som har erfaringer med dette? er der evt. nogen der ved hvor man kan downloade/købe det?

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 04-11-03 10:55

Prøv lige at kigge på dette link:

http://my-symbian.com/uiq/compare.php

Så, jeg tror ikke at der er t9 indbygget heller.

Men der er et program der hedder "mobile thesaurus" på dette link, under new files:
http://my-symbian.com/uiq/download/search.php

Prøv den, hvis du ikke har den i forvejen

Håber det hjælper