/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp
Fra : qpool
Vist : 304 gange
125 point
Dato : 03-11-03 21:19

har slettet programmer som ikke skulle bruges mere, men xp prøver på at installere dem igen
hver gang jeg starter et nyt program. hvad skyldes dette ?.
Kan man evt slette disse filer som har tilhør til de slettet programmer i Registreringsdatabasen ?.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 03-11-03 21:22

Hvis du kan huske hvad dine programmer heder så kan du godt søge efter dem lokalt og i regedit og slette det du kan finde.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-11-03 21:51

Det lyder godtnok underligt, at XP prøver at geninstallere programmer,
som du har slettet.
Men prøv om du kan løse problemet med programmet jv16 PowerTools.
Den sidste gratis version kan hentes her:
http://www.tlfw.dk/TLFW/jv16%20PowerTools.php
Programmet indeholder et værktøj, som kan rense registreringsdatabasen
for overflødige nøgler.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 23:01

Hvad med at tilbagestille computeren?
Er du sikker på du ikke har fået virus?
Nu er det vel ikke drivere til feks. grafikkort eller lign.?
Den kan jo ikke installere noget undtagen der er en fil (zip eller andet den kan installere fra)
Du må fortælle hvad det er for en fil, og for at det kan lade sig gøre, må den ligge recident i hukommelsen, har du prøvet at lukke vedkomne program ned med: ctrl+alt+delete?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 23:14

Spørsmålet er nok mere hvad det er for programmer der har været installeret. Hvis det mere eller mindre subspekte er det nok fordi referencen til installationen stadig ligger i regedit.

ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-11-03 09:48

Vi mangler at høre fra dig?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:59

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen