/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Nemme forretter ???
Fra : maya123
Vist : 3882 gange
50 point
Dato : 19-02-02 14:57

Hejsa
Er der nogle der ligger inde med et par opskrifter, til nogle nemme opskrifter på forretter og
gerne i den billige ende, jeg er træt af altid at lave det samme *sss*
Med venlig hilsen maya123

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-02 15:11

Et par skiver røget hellefisk serveret på en tallerken med nogle skiver avokado, et spiseske cremfraiche og lidt hakket rødløg. Tilbehør godt brød.

Eller

En halv avokado fyldt med en tomatsalsa (som gerne må trække en halv time inden) bestående at tomater i små tern samt finthakket løg, olie, eddike, salt og peber. Smager af sol og sommer!

Eller

Sorte oliven hakket med persille og lagt på midten af en tallerken. Tag en gedeost (frisk ost som købes liggende i lage) pr. kuvert og laæg dem i et ildfast fad. Dæk med pesto og grill dem i ovnen til et par minutter. De må ikke flyde ud. Sæætes på oliven/persillen og krans med rucola. Brød til.

God appetit!

Rikke

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 19-02-02 15:18

Tak for svaret rcn.
og hav en god tirsdag, mhv maya123

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 15:09

"maya123" <maya123.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%Hsc8.61$PE.4476@news000.worldonline.dk...
> Hejsa
> Er der nogle der ligger inde med et par opskrifter, til nogle nemme
> opskrifter på forretter og
> gerne i den billige ende, jeg er træt af altid at lave det samme *sss*
> Med venlig hilsen maya123
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
> hej Maya123
hvad med saganaki,det er græsk feta eller Kefalotiri ost skåret i ca 1 cm
tykke skiver stegt i olivenolie på en bund af salat og med masser af
friskpresset citron over,opskriften kan ses på www.lechef.dk under
opskrifter og i punktet græsk
mvh kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 15:15

> Hejsa
> Er der nogle der ligger inde med et par opskrifter, til nogle nemme
> opskrifter på forretter og
> gerne i den billige ende, jeg er træt af altid at lave det samme *sss*

www.appetit.dk er der en opskrift på en salat med bla. rejer, rucola og
lime som smager virkelig godt. Måske ikke billigt men nemt.

Samme sted har de en opskrift på aubergineruller med feta, som også er
rigtig god og forholdsvis nem.

Nethe

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-02-02 06:54

Tusinde tak for jeres svar, nu har jeg da noget at gå igang med *sss*
MVH maya123