/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Remskive?
Fra : vespabravo
Vist : 901 gange
20 point
Dato : 03-11-03 21:00

Er der nogen der ved, hvor man kan købe en remskive til en Vespa Bravo? Og giver det noget i Topfraten/Optrækket? Jeg er lidt i tvivl, om den her udstødning er god eller dårlig, (gå ind på denne side for at se billede: www.thansen.dk/product.asp?c=180901882&n=282548193&pn=282548195)... Og hvis den udstødning er dårlig, hvad for en er så bedst?

På Forhånd Tak...

Kommentar
Fra : tommyhald

Dato : 03-11-03 23:38

Nej en ny remskive giver ikke bedre optræk- med mindre remmen "fedtede rundt" på den gamle. Udstødningen er OK.

Accepteret svar
Fra : CiaoStyrer

Modtaget 20 point
Dato : 04-11-03 12:22

Det udstødning er lovlig.... Hvis du vil ha' noget der rykker køb et proma low boy uds. men ikke det for 165kr det passer ikke og gir ikke den store effekt..... En mindre remskive gir bedre topfart og dårligere optræk......

Kommentar
Fra : vespabravo

Dato : 04-11-03 14:01

Okay tak for det... Men hvor kan man finde den der proma low boy?

På forhånd Tak!!!

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-11-03 14:10

Den er ret dyr...... den kan købes hos west-import kr (søg i hjørnet) er ikke 100% på det passer, men dog rimelig, du kan prøve at ringe der ind... men du kan helt klart finde et der gør... og hos stc-tuning for 165kr (restsalg) den kan dog ikke anbefales, for den passer ikke og giver næsten ikke nogen effekt, så den ville jeg ikke købe hvis jeg var dig...

Kommentar
Fra : vespabravo

Dato : 04-11-03 15:34

Jeg har fundet udstødningen... Men er der forskel, på den der er inde påstc-tuning og den inde fra west-import? De ligner hinanden på en prik, og prisen er jo næsten den samme...

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-11-03 18:37

Læg mærke til røret der skal gå til moteren hvordan det former sig... Er prisen den samme..? Måske på low boy twin... men hos stc tuning mener jeg det kun koster 165kr.....

Godkendelse af svar
Fra : vespabravo

Dato : 14-02-04 23:36

Tak for svaret CiaoStyrer.