/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Fra flash til diasshow
Fra : luffe10
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 03-11-03 16:43

kan man lave et link til et diasshow i flash..... jeg vil nemlig gerne have diasshowet for sig selv ellers kommer min flash fil til og fylde for meget, kan man det? og hvordan.

mhv..Luffe10

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 03-11-03 16:56

Hvis du mener Pauseskærm fil, så prøver Flash Saver Maker, som kan lave Flash fil om til Pauseskærm fil

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 03-11-03 17:25

nej det er fordi jeg er ved og lave en hjemmeside i flash...........men jeg vil gerne undgå at min index fil bliver for tung derfor vil jeg gerne vide hvordan man linker til en anden side i flash

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 03-11-03 17:26

nej det er fordi jeg er ved og lave en hjemmeside i flash...........men jeg vil gerne undgå at min index fil bliver for tung derfor vil jeg gerne vide hvordan man linker til en anden side i flash

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 03-11-03 17:27

nej det er fordi jeg er ved og lave en hjemmeside i flash...........men jeg vil gerne undgå at min index fil bliver for tung derfor vil jeg gerne vide hvordan man linker til en anden side i flash