/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Statestik?
Fra : ture
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 03-11-03 15:20

1. Jeg svarede igår aftes for første gang på nogle spørgsmål her på kandu, men da jeg idag tjekkede min statestik, stod der at jeg har besvaret 0 spørgsmål? Har jeg misforstået noget eller er det en fejl?

2. Er der et sted i f.eks. ens profil hvor man kan se de spørgsmål/topics man deltager i? (så man kan finde dem igen)

Al hjælp er kærkommen! :)

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 110 point
Dato : 03-11-03 15:25

Her Ture.

Hvis ikke dit svar er blevet godkendt af spørger, figurerer det ikke i din statistik over besvarede spørgsmål.

Hvilket sp. besvarede du???

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 03-11-03 15:33

Hej Ture.

Hvis du vil se, hvilke spørgsmål, du abonnere på, så kan du gå ind under "din profil" i den blå fane ude til venstre. Der står alle de spørgsmål, du har kommenteret på - både bevarede og ubesvarede.

Hilsen Ruder4

Godkendelse af svar
Fra : ture

Dato : 03-11-03 16:20

Tak for svaret ram2. :)

Kommentar
Fra : ture

Dato : 03-11-03 16:23

Ellers tak ruder4!
Men det er så vidt jeg kan se, kun til Tips man har givet. Ikke til svar på spørgsmål!

Endu engang tak til ram2 :)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 16:30

>Ture.

Ruder4 har ret - Hvis du klikker på "Din profil", vil du kunne se (burde kunne) alle de spørgsmål du har deltaget i, men det ændrer ikke på det jeg skrev i mit tidligere indlæg, som omhandler din historik.

Men tak for point's

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-11-03 08:37

Ellers tak men selv tak - he he.

Kommentar
Fra : ture

Dato : 04-11-03 19:23

Jamen så beklager jeg da hvis jeg har dummet mig, men mht. (burde kunne), så.... ja.. kig selv:
http://www.ture.dk/kandu.gif
Hvor? Jeg kan altså ikke se det: Quote:
under "din profil" i den blå fane ude til venstre. Der står alle de spørgsmål, du har kommenteret på - både bevarede og ubesvarede.
P.s. Har svaret og kommenteret på sammenlagt ca. 20 topics!