/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office programlinie i MS-Office 2003?
Fra : Morsom
Vist : 1796 gange
20 point
Dato : 03-11-03 11:40

Er der nogen der ved, hvordan jeg får programlinien frem i Office 2003?

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 03-11-03 12:11

Hej "Morsom"
Ja, det ved jeg, du gør flg.: Åben menuen "start", derefter "programmer", klik på MS-office "værktøjslinie" og sluttelig på MS-office "programlinie". Hvis du indstiller til at åben hvergang du åbner din PC bliver den der hvor du placerer den på din skærm

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : Morsom

Dato : 03-11-03 12:17

Nej så enkelt er det ikke i den nye MS Office 2003, for der har jeg hverken 'værktøjslinie' eller 'programlinie'.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-11-03 17:17

I office 2000
start eks. word
hjælp>skriv programlinie>søg>se flere>microsoft office programlinie>her er resultatet:

Bruge Microsoft Office Programlinje
Åbne Microsoft Office Programlinje Klik på Programmer i menuen Start, peg på Microsoft Office-værktøjer, og klik derefter på Microsoft Office Programlinje. Når du første gang åbner Microsoft Office Programlinje, kan du konfigurere den til automatisk at køre, når du starter Microsoft Windows. Hvis Microsoft Office Programlinje ikke er tilgængelig, skal du evt. installere den. Sådan gør du: Installere et program eller en komponent fra Office.

Måske gælder det også 2003
Emesen.

Accepteret svar
Fra : j.staal

Modtaget 20 point
Dato : 04-11-03 18:20

Programlinjen er væk i Office 2003. Her ser du hvad der står i "Office Hjælp" om programlinjen:

Hvad er der sket med Office Programlinje?
Office Programlinje er ikke tilgængelig i Microsoft Office 2003. Du kan i
stedet bruge Windows XP-menuen Start eller værktøjslinjen Hurtig Start i
Windows XP eller Windows 2000 til hurtigt at åbne Office-programmer,
filer og mapper.

Ergo er den altså væk efter en opgradering!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 18:47

Tja, så må du lave dine egne link på skrivebordet.
Det er i øvrigt en af årsagerne til at jeg ikke opgraderer så tit, jag gider ikke slås med ændringerne.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Morsom

Dato : 05-11-03 10:55

Tak for svaret j.staal.