/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Arkiv
Fra : HBN
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 19-02-02 12:33

Er der nogle der har et arkivprogram til PC, hvor man kan holde styr på sine negativer, og hurtit finde det negativ der passer det det ønskede billede???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 15:42

Hej

Jeg ved ikke om dette er noget, CD Catalog Expert

Det er et godt program hvor man save filer-, programmer- navnen
fra cd-rom og disketter, uden at man først skal skrive filnavnene m.m.

Man kan i programmet lave forskellige faner, f.eks. Billeder, negativer, lyd
o.s.v.

Man kan senere søge og ved at klikke på filen, få at vide
hvilken cd-rom eller diskette filen befinder sig, man kan
så indsætte cd-rom eller disketten eller for den sag skyld
fra harddisken og loade file.

hilsen Jørgen

"HBN" <HBN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:6Bqc8.33$Rz2.1772@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der har et arkivprogram til PC, hvor man kan holde styr på
> sine negativer, og hurtit finde det negativ der passer det det ønskede
> billede??? at der er hjælp at hente...
>
> Olettelse for USB og firewire scannere...
>
> Mvh
> Peter
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-02-02 19:01

Tak for svaret, men det var nu ikke til digitale men analoge billeder.

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3c726429$0$226$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg ved ikke om dette er noget, CD Catalog Expert
>
> Det er et godt program hvor man save filer-, programmer- navnen
> fra cd-rom og disketter, uden at man først skal skrive filnavnene m.m.
>
> Man kan i programmet lave forskellige faner, f.eks. Billeder, negativer,
lyd
> o.s.v.
>
> Man kan senere søge og ved at klikke på filen, få at vide
> hvilken cd-rom eller diskette filen befinder sig, man kan
> så indsætte cd-rom eller disketten eller for den sag skyld
> fra harddisken og loade file.
>
> hilsen Jørgen
>
> "HBN" <HBN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:6Bqc8.33$Rz2.1772@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogle der har et arkivprogram til PC, hvor man kan holde styr på
> > sine negativer, og hurtit finde det negativ der passer det det ønskede
> > billede??? at der er hjælp at hente...
> >
> > Olettelse for USB og firewire scannere...
> >
> > Mvh
> > Peter
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-02 07:37

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??